Medberoende skrev 2018-02-04 08:42:56 följande:
Idag är det testdag efter en Fet av en blasto. Har tagit två digitala en igår och en i onsdags som båda säger gravid 1-2.
Men detta är klunikens test och jag hade trott att det skulle va myclet starlare än så, för det är vel ett streck eller bara inbillning :S ni får ursäkta jag är sjult nojjig men det tror jag dom flesta här förstår.
Det är absolut ett streck där, bara väldigt svagt. Och jag förstår absolut din oro när det är så svagt på testdagen. Alla får ju dock inte så starkt så tidigt så det behöver ju inte betyda något dåligt.
Det ser ut som ett av cbs digitala äl-test. Fungerar det ungefär likadant, att du ska sätta in det i en liten manick som läser av det? Jag tänker lite att på dom äl-testen står det ju att man inte ska försöka läsa av styrkan på strecken för dom inte säger något om resultatet. Jag har fått glad gubbe med dom trots att ena strecket varit mkt svagare än det andra. Så jag undrar om det inte är samma här, att styrkan på strecken kan variera utan att det betyder att hormonnivån är väldigt låg? Kanske jättedum tanke, jag bara spånar lite nu!