• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

V et man inte ska testa på kvällen, men nu såg tom ssambon strecket frågan e om ni kan se på mina värdelösa bilder =P

IMAG1139.jpg

IMAG1141.jpg

IMAG1140.jpg

detta togs ikväll o som sagt till o med sambon såg, men ska testa åt morgonen så man inte ha druckit nå =)

Analysera =)

• Jennie83
    lycka 4 skrev 2011-11-05 22:43:41 följande:
    Jag ser :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå va nervös ja blir nu, hihi vågar inte hoppas men så härligt!!!!

TACK =)

• Jennie83

fixade gårdagens bilder på datorn o fick dom mer tydlig, ändrade kontrastet och ljus styrkan
  • Jennie83
    anjiali skrev 2011-11-06 09:19:39 följande:

Är ju helt galet !!!! Är jag gravid ???? SEr ni två test. Hur länge kan man vänta på ett streck. Detta testet har legat 15 minuter. Syndes redan lite efter fem minuter men svagt  var det då.
    GRATTIS =)
  • Jennie83

gjorde ett till test ikväll ett sånt där man gör hos bm, (fick ett av henne då ja va där sist)
    Blev ett streck, vet ej om ni e så se nå??
  • Jennie83

Har nu testat med ett test jag fick av bm sist ja va där, så här såg de ut analysera på brudar hjälp mig =)

samma test på bilderna, taget i morse =)

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-11-07 09:45:31 följande:
    jag ser =) får jag trixa??
    oja trixa på hihi =)

Ååå va gla ja blir, jag ha aldrig fått ett streck på ett sånt här förut  (alltså aldrig nå spökis streck tidigare) då borde de ju va något =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester