Maho81 skrev 2011-12-03 10:30:54 följande:
Jag fick mitt i vecka 14 och som ni andra påpekat till en tjej så är det vääääldigt mycket som kommer ut, både foster, fosterhinnor och annat. Det upplevs inte alls som bara en klump. Det var dessutom smärtsamt när det åkte ut pga storleken.
Då jag hade mitt MA så upptäcktes de i vecka 13 o jag fick avstötande tabletter, o då va de mer klumpar o tjosan än vad de va nu. o mer smärtsamt. men då sa bm till mig de va för kroppen hade fortsatt att vara gravid o livmoderna hade skött sig som en vanlig grav även fast fostret hade stannat i vecka 7 nånting. så därför blödde jag mera då o de kom ut mera.
ska o ta ett nytt HCG värde igen på måndag så får veta på tisdag ifall de gått ner ännu mer villket de ska.
Kickioh skrev 2011-12-03 10:34:20 följande:
Nä va tråkigt :(
Jag har inte fått mf själv men en vän till mig ganska nyligt. Hon blödde ungefär en vecka lite drygt, men sen fick hon blodstoppande mediciner för hon tappade för mycket blod under den tiden. Det är säkert väldigt individuellt.
Skickar en kraaam!
Ja väldit tråkigt men får resa sig upp o försöka igen, får inte tappa modet. men visst inte alls kul, känns rent j*vligt, för man tycker ingen ska behöva vara med om detta. men just nu e ja fokuserad på att få minus på stickan o får börja försöka igen, villket bm sa var bara börja göra direkt de gick , o de är ju skönt att veta!!!