• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

storebrorM skrev 2011-11-20 23:03:21 följande:
    tog ett digitalt där de inte stod veckor utan endast +, jag har BIM på tisdag och ÄL de 9onde tror jag :S
    För mig tog det 3 veckor innan mitt + försvann efter mitt MA.  Testa o köp ett CB digital med veckor. El mitt starkaste tips ring gyn o berätta hur läget är o att du vill komma in o kolla ett VUL för att får svart på vitt
  • Jennie83
    storebrorM skrev 2011-11-20 23:28:04 följande:
    LIte tidigt kanske med ett VUL har jiu inte haft min BIM dag ens, eller är de det?? :S
    Vet inte men när har du  bim???  ta ett till test då med veckoindikatorn o så ringer du o berättar som de är. då kanske dom bokar in dig ca 1½-2 veckor efter, jag fick fara o göra vul efter mitt Ma.
  • Jennie83
    Nikas skrev 2011-11-21 07:43:35 följande:

God morgon! Jag skakar.... vad ser ni...?
    Jag säger GRATTIS =) så kul!!!!!
  • Jennie83
    cesse26 skrev 2011-11-21 21:31:56 följande:

Dålig bild syntes mer irl men pluset syns ändå :))
    Oja =) Grattis grattis =)
  • Jennie83
    blomkruka skrev 2011-11-22 12:46:37 följande:
    Hej!
    Imorse gjorde jag ett gravtest efter att ha sovit typ 10 timmar, totalblankt var det, inte en antydan till streck! Två timmar senare får jag för mig att testa igen, och då ser det ut såhär! Så jag stoppade i ytterligare ett test i samma urin som blev likadant det med! Ja, jag har mååååånga test från testlagret hemma!
    Det är svårt att få med på bild, men det är lika brett som kontrollstrecket. Dock är jag osäker på färgen! Vad tror ni?

Ser två lika breda streck =) när har du bim???
  • Jennie83

Du kan börja imorgon, tyckte de va o börja tidigt o testa för då när man började få stegring syntes de uppenbart!!

• Jennie83

Puman inte positiv ännum tycker dom där va svåra körde dom dyra med Cb, men man ser ju stegring, ni får börja mysa på redan nu =)

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2011-11-23 22:42:30 följande:
    Haggstrom: clearblue och andra tester på Apoteket har samma känslighet. Man kan beställa känsligare tester på nätet och RFSU har också ett som är känsligare. Tror man kan köpa det sistnämnda på pressbyrån och olika mackar, även Ica.
    Hoppas just INGA symtom är just det symtomet som betyder gravid för dig!

Hur gammal är sonen?
    CB har jag fått utslag på tidigt,  men aldrig rfsu, men de där tror ja e olika också!!! testa på =) Hoppas de är något =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2011-11-23 22:51:38 följande:
    Jennie83: det finns RFSU testa tidigt och RFSU vanligt. Men det kanske är det du testade? Tror också det e individuellt! Med cb kan man ku testa upp till 4 dar innan bim, också plussat med dem!
    okej =) här finns de bara dom vanlga tror ja =) fast då ja fick utslag på dem så va de mer verkligt eftersom ja aldrig haft en ett spökstreck på dem =)
    Som sagt ja tror också de e olika eftersom endel e låghormonare o endel hög. =)

Håller tummarna haggstrom =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester