• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

AnnaSv skrev 2011-11-24 09:05:43 följande:

Lite tydligare skillnad mellan testerna när de torkat.. Det nedersta är alltså från idag och det övre från i förrgår.. Tror ni det är en ok stegring? Usch blir lite orolig här :-/
    Grattis =)

när har du BIM???
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-11-24 10:38:19 följande:

detta är taget 09.50! neg???
    tycker dom ser lika breda ut o lika stark i färgen =)
  • Jennie83
    yessyca skrev 2011-11-25 18:59:15 följande:
    Hej på er!
    Tänkte skriva här eftersom ni verkar vara experter på det här med tester Flört
    Jag och min sambo är på vårat 2a försök, inget barn sen tidigare. Har använt ÄL-test båda gångerna.
    Är på ÄL + 14 eller BIM + 0 idag. Tog ett test imorse, såg bara kontrollstrecket, trodde det inte skulle komma ett till streck utan gick upp och la mig igen. När jag sedan kom ner ca 3tim senare så ser jag ett svagt streck, vad tror ni, detta är första testet (som är ngt blekt då det gått närmare 4tim mellan testning och bild):

Tog sedan ett nytt test runt lunch, utan morgonurin såklart, men avläste testet som man ska efter 5min:

Vad tror ni? Vågar inte ens hoppas, men tänk OM?! Förvånad
    GRATTIS =)
  • Jennie83
    Nikas skrev 2011-11-27 08:19:45 följande:
    Ååhhh jobbigt att inte tjuvtesta redan va? :D

Här är jag i v. 4+6, har gått upp en strlk i bh och måste dra och köpa ny imorgon, får verkligen inte på mig någon hemma, sen måste jag köpa en nattbh så jag slipper vakna på nätterna av smärta i tuttarna :/ Underbara symtom! :D älskar dem så klart trots allt!
    Ja jag köpte en ny bh veckan före ja testade, så skön o satt så bra, nu e den inte alls skön o sitter inte bra!!! bara köpa en större =P
  • Jennie83

Här e de nog att börja om från början. blöder =(

Men men bara ta nya tag, uppdaterar er då jag vet mer, väntar på gyn ska ringa.
    Så jag kommer nog tillbaks o testar snart =P

• Jennie83

Har fått MF så nu e jag med er igen, tråkigt men bara ta nya tag o försöka igen.

så nu e målet här att få minus på stickan och börja försöka igen!!!!

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-11-30 16:59:15 följande:
    nej men fyyy!!!! nej nej!!! Vilken v ?kram 
    vecka 6+3
  • Jennie83
    klurilur skrev 2011-12-01 10:45:33 följande:

Hej tjejer.

Dags och börja testa igen.
    Vad tror ni om dessa? Understa aget igår kväll resp översta för 4 min sedan.

GRATTIS!!!!!!!
  • Jennie83

Måste fråga nån av er. Har nån av er haft mf???

Fick ju konstaterat de i veckan, har ju blött sen förra fredagen på söndag blev de mer o mån-tors va de mkt. o nu ingenting, hur länge ska man blöda eller e de individuellt??? bm sa ca 2-3 vec kor man skulle blöda. Eller kan det vara olika?? ni som haft mf hur länge har det blött för er???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester