• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-15 23:28:08 följande:
    köper nog ett test på måndag eller tisdag cb asså så får vi se vad det säger. jag hoppas hoppas verkligenGlad
    Håller tummar o tåååår =) Försök köpa så du kan testa på morgonen o köp 2 pack!!!! =) jag brukar handla på medistore.se billigt o snabb frakt =)
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-15 23:47:44 följande:
    skickade efter från billiga-tester.se och dubbelpack ja. hoppas de kommer innan tis
    spännande =) ja beställer man där innan 18 så har man väl testerna dagen efter tror ja =)
  • Jennie83

Slemtorsk i di bralla: Beklgarar att de inte blev nånting denna gång =/  Låter bra gubben bestält hem ältest =)

• Jennie83

Ja de låter ju som gravsymtom, hoppas hoppas =) här tror ja de är äl på gång så de blir o flyga på sambon haha

• Jennie83

morgonens ältest, vad tror ni, har dock hunnit dricka kaffe innan jag tog det, så
    men känns som de är på G
  • Jennie83

Jajamen jag ska hålla er uppdaterade =) ska köpa med cb äl test idag tycker dom har man bättre koll med =)

• Jennie83
    lilaemma skrev 2011-12-16 17:10:17 följande:
    STOPP! Nu börjar jag få kalla kårar! Det här börjar likna vuxenmobbing! Oavsett om kotte var ett "troll" som tyckte det var roligt att luras eller en stackars människa som gärna ville vara gravid och hade svårt att ta ett negativt test, så är inte det här ett bra sätt att hantera problemet. Låt den stackars människan vara!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester