• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Carmat85: Ser ett + =)

• Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-20 22:25:42 följande:
    ok tänkte försöka hålla mig tills fredag ev. ska jag prata med bm annars?
    ja om du kan  försök hålla dig till minst torsdag kanske (vet ej hur de blir dag före storhelg) om du får i bm.

men visar de fortfarande konstigt ring henne då!!!
  • Jennie83

Carmat86: fifflade lite =)
    Men ser helt klart på dom innan ocks¨!!!!! så jag tror ja vågar mig på ett Grattis =)

• Jennie83
    05091112 skrev 2011-12-21 07:42:59 följande:
    Så, då är jag här igen.

Borde det inte bli starkare?
    Det översta är från igår, längst ner från torsdags

Tycker ju de blir starkare enligt bilderna.

är de RFSU test högst upp ??? tror helt klart du e gravid, inte kollat med digitalt???

Ring bm och säg att du e osäker på testen o vill dom ska göra en koll!!!
  • Jennie83
    Kima89 skrev 2011-12-21 09:57:51 följande:
    Har följt denna tråd läänge läänge!:) Och jag och sambon pratar om att påbörja syskon och jag sitter nästan klistrad och analyserar era fina tester. Tänkte att jag skulle lägga upp mitt test jag fick plus på när jag fick veta att ja vänta dottern. Ge lite hopp till alla er där ute som försöker och kämpar:) 

Jag tog detta i V.3 Så det va rätt starkt:) Lycka till nu alla där ute! Håller tummar och tår. Och grattis till alla er som fått era plus!:)
    GRATTIS till ditt fina Plus
  • Jennie83
    05091112 skrev 2011-12-21 10:27:54 följande:
    Ja...ja då kan jag ju ställa in mig på det
    Ta ett nytt CB digital!!! tycker jag =)
  • Jennie83

Skrutt: dag 27 sedan MF.

(har ju testat neg med alla  gravtyester samt att hcg:et va på noll då jag kollade sist via blodprov o de va förra måndagen)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester