Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Spöksteck på testlagret - vitt streck. Spöksteck på cb - tunt streck alt ett väldigt svagt "plus". Ett spökstreck är ett falskt plus.
Spöksteck på testlagret - vitt streck. Spöksteck på cb - tunt streck alt ett väldigt svagt "plus". Ett spökstreck är ett falskt plus.
Sorry att jag kallar vitt streck på testlagret för spök då....
Mer flytningar, hunger och mer och mer synliga ådror på brösten - kanske går vägen den här månaden då! =D
Mari-Anne: Jag får ingen stor flytningsklump, men jag har mycket mer flytningar än vad jag brukar ha, känner mig blöt mellan benen och i trosan hela tiden, ven om jag precis gått på toa.
Mm nyss trodde jag att mensen kom 6 dagar för tidigt, det rann rejält! =S
Jag fick ett ytterst svagt plus idag på bim-5 =) Det tog ett halvår för min kropp att återhämta sig efter mitt MA i vecka 14, och när jag nu äntligen fick äggviteflytningar så blev jag också gravid =) Ni kommer säkert undra hur jag kan vara så säker på det eftersom plusset är så svagt. Men jag både mår, har blivit ådrig igen och har massvis med flytningar, precis som sist =) Jag har varit säker på att jag är gravid i en vecka nu =)
Första bilden är ofixad och andra har jag dragmörkat ned samt ökat kontrasten lite. Min dator håller på att kurka ihop alldeles bara aav att försöka skriva och skicka bilder på FL, och då är det ändå en ny dator! =O