• Maho81

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!
    Hoppas ni mår kanon =)
    Jag ville bara visa min fina stegring, och jag hoppas på ännu starkare i morgon =) Vilken skillnad det kan vara på bara en dag!

• Maho81
    sweasmamma skrev 2011-11-17 10:02:50 följande:
    oj vilka fina test =) GRATTIS

Tack =)
    Hoppas du får lika fina tester som jag snart! =) 
  • Maho81
    MissMollis skrev 2011-11-17 10:13:33 följande:
    TJUSIGT!! =) Stort grattis, vill ha ;P

Tack! =)

Jag håller verkligen tummarna för er alla =) 
  • Maho81

LyckligaFamiljen: Det är negativt, men jag fick så 11/11, 12/11 och 13/11 sen den 14/11 (har ALDRIG fått så innan) fick jag ett ytterst svag plus som bara blev starkare =) Nu är jag i vecka 6 =)

• Maho81

Jag menade ju att jag aldrig fått vita streck på Testlagret innan...

• Maho81
    klurilur skrev 2011-12-01 11:14:05 följande:

Tack, jag ska för söka med meobilbild ist. Amatör som jag är.

Erfarenheter med testlagret har jag inte. Tänkte kanske ni har. Tillförligheten på de är normal?
    Testat under 5 dagar, men de flesta testen blir färgfyllda...Dvs hela testet bli rosa aktigt. Är det sämre kvaliteé?  

Jag tycker Testlagret har varit de bästa, de har varit tydliga, och har alltid stämt. Vanliga CB får jag bara spökisar på.
  • Maho81

Jag haft MA, fick Cytotec och blev tillsagd att jag fick inte blöda mer än 10 dagar för då måste det kollas upp. Blödde i 10 dagar, in till Gyn och kollade och de konstaterade att allt inte kommit ut så jag fick genomgå en skrapning.

• Maho81

Jag fick mitt i vecka 14 och som ni andra påpekat till en tjej så är det vääääldigt mycket som kommer ut, både foster, fosterhinnor och annat. Det upplevs inte alls som bara en klump. Det var dessutom smärtsamt när det åkte ut pga storleken.

• Maho81

Jennie83: Ja mitt foster hade dött i vecka 8-9, men kroppen och livmodern fortsatte att vara gravid och växa.. Jag blödde vansinnigt mycket, det var så jag var fysiskt svag under de två veckorna till skrapningen. Jag kunde inte vara uppe mer än 10 minuter i sträck, sen höll jag på att tuppa av dels av blodförlusten och dels av smärta. Usch så lika vi har haft =( Den värsta upplevelsen jag varit med om, och jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv...

• Maho81

Efter skrapningen slutade jag blöda på en dag, och jag har för mig att jag fick minus på Stickan efter en vecka eller så. Men ältesterna hade jag konstant två rätt starka streck på i många månader efteråt. Det tog min kropp ett halvår att bli normal, under den tiden fick jag fruktansvärt smärtsamma ägglossningar, något jag aldrig upplevt tidigare och första månaden kroppen var som vanligt blev jag gravid igen så nu är jag i vecka 6+1 =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester