• Maho81

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elizabett skrev 2011-10-20 20:25:14 följande:
    Grattis till alla som plussar!

Är lite avis men blir sååå himla glad av alla lyckliga, blivande föräldrar! :)

Imorgon har jag bim -5 och tänkte försöka med ett nytt test på morgonen. Vågar inte hoppas nåt eftersom det inte syntes nåt alls på testet i morse men jag känner hur det spänner och värker längst ned i magen, plus en DRÖS andra symptom.

Är ju dock första allvarliga försöket så man får väl inte hoppas för mycket. :) 

Jag är också jätteavis på dem, men samtidigt glad för deras skull =)

Förhoppningsvis är det vår tur nu! 
  • Maho81

Jag har bim i morgon den 21/10 men fick feting negativt ikväll när jag tog ett test så det är nog kört för min del =(
    Dock har jag mördar mensvärk och ryggvärk, känns precis som att jag har mens just NU. Törstig som sjutton är jag också, har varit det hela dagen igår och idag.

• Maho81
    Radioactiive skrev 2011-10-20 21:20:16 följande:
    Säg inte de du förens den väl kommer. Vi får hoppas den bara spelar dig ett spratt :)

Jag hade äl nu i helgen/början på veckan och känner typ som molvärk nu. Något som drar typ i äggstockarna iaf. nått mysko på gång. Har inte bim förens den 30 oktober. Så hoppas dagarna går undan :)

Håller tummar och tår för både dig och mig! =)
  • Maho81

Testet var negativt åt mig. Mensvärk deluxe men ingen mens, kände på tappen (brukar inte göra det) och kände den knappt för den satt så högt upp, och inget blod var det på fingret heller bara en massa mjölkiga vita flytningar. FÖRLÅT FÖR ÄCKLIGA DETALJER

• Maho81

SpankyCake: Men då kanske den är på g iaf efter över en vecka med rejäl mensvärk, så pass att jag varit säker på att jag skulle få mensen när som helst.

• Maho81

Jag fick ett vitt sträck på Testlagret igår (jag vet att det är negativt) men jag har reagerat på att jag har fått tydligare ådror på brösten och låren igen, precis som förra gången jag blev gravid (slutade i MA i vecka 14) så nu är det bara att vänta på om det blir ett plus eller inte, om jag inbillar mig eller om ådrorna luras eller inte =)

• Maho81

Kan tillägga att det är första gången någonsin som jag har fått en spökis på Testlagret. Hur vanligt är det? På cb har jag fått det massor av gånger.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester