Amazinglife skrev 2015-02-06 10:40:20 följande:
Ja vet att de inte ska de, men de har hänt en gång innan men mycket starkare iofs.. Inte på de LOT numret de hade problem med heller.. Ja tror att de kan va fullt möjligt att de reagerar på LH svagt eftersom de produceras i samma maskiner.. Ja får se om ja lyckas klura ut var i cykeln ja är, väldigt jobbigt att inte veta :/ jag skriver ner någon notis varje dag om tex flytningar, blödning, sex osv i en app, P tracker tror jag den heter, skönt o kunna gå tillbaka o kolla för minnet kan ju inte ha koll på allt ;) bara ett tips :)
Ringde och snacka med dem nyss. Han ville att jag skickar de som jag har kvar för analys. Han sa att de ska inte visa på LH. Sa att de va fler som fått här som haft sin mens osv. Sen fråga han när jag kolla på testet, och de gjorde jag ju direkt. Men herregud ska väl få några minuter innan testet ger spök..
Ja det är bra och skriva ner och kolla hur sin egen kropp funkar:) Jag kan få PMS som är precis som att va gravid.. Jätte bröst som sticker, molande livmoder, hunger och illamående..
Så ni som har testlagret med SN 141112 hoppa inte högt förns ni kollat med något annat test..