• frestelsen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick nya tester från TL fortfarande svaga plus. Tog ett rfsu med ett svagt plus med. Så då fick jag väl MF. Räknade hur många dagar denna månaden och bara 26.. jag brukar ha 29. Snacka om tidigt mf.. tänkte först, kanske bara en konstig blödning blablabla sen sa jag faktiskt åt mig själv att skulle stickan inte va starkare nu än igår. Och framförallt mycket blod i 3 dagar kan omöjligt va nån lyckad graviditet. Men håller hoppet uppe för er andra nu:)

• frestelsen

Väntar o ser hur allt blir om nån vecka borde testen va blanka. Ganska säker på att de va ett mf jag blöder massor i tre dagar helt röt, såg ut som rent blod och inte som vanligt. Men tack för att du ger mig hopp:) kan man behöva ibland

lilljenny skrev 2015-02-09 17:50:40 följande:

En tjej kompis till mig blödde massor till vecka 12 ungefär, vid tidpunkten hon skulle haft mensen , hon fick inte starka utslag på testen . nu har hon en frisk dotter på 2 år. Så det behöver ju inte vara missfall. Har du varit till kvinnokliniken och kollat hcg nivån?

• frestelsen

141112. Går inte att säga om de är spök då några fick riktigt plus :) se om de ökar imorgon så lär de ju va ett riktigt [quote=74827082][quote-nick]born87 skrev 2015-02-09 17:25:36 följande:[/quote-nick][/quote]

• frestelsen

Tror de blir bättre nu när de fixat till dem. Man kan ju pröva lite olika ställen o köpa på. Vi kanske kan lägga upp här bra ställen att köpa gravtest på:) jag har bara prövat graviditetskollen och testlagret över nätet. Tycker vissa har så smala test, har undrat om de delat på dem.

osofin skrev 2015-02-09 18:36:42 följande:

Jag fick också till svar att de villa att jag skulle skicka tillbaka testen så skulle jag få nya (köpt 20st) Skrev att jag kasserat dom. De skulle skicka nya till mig dåren bara 10st. Kommer INTE köpa deras stickor igen. Inte heller rekommendera dom för nån. Synd...

• frestelsen

Set positivt ut. Du får gravid på digital snart:) [quote=74828547][quote-nick]born87 skrev 2015-02-09 20:42:16 följande:[/quote-nick][/quote]

• frestelsen

De digitala är inte något o analysera genom att bryta upp. Men den visar från högre hcg-nivå medan tl har typ 10-12 nåt fast de står från 25.

• frestelsen
    born87 skrev 2015-02-09 22:34:15 följande:
    Så tl är känsligare alltså?
    Som om jag förstått det är de iaf. Så blir din TL starkare kommer du få plus 
  • frestelsen

Fick 20 nya. De va svaga plus fram till idag så va de tokblankt. Så va nog lite hcg som spöka. Men de har haft fel på sina test innan.

osofin skrev 2015-02-11 10:04:38 följande:

Ägg vad innebär det egentligen? De tillsatte en stor mängd LH för att visa på att testen inte reagerar på LH och då kunna påstå att du antingen är dum i huvudet och tolkat fel eller att du fått tidigt missfall. Alltså...det är ju många som fått väldigt tidiga missfall me just det LOTnumret i så fall :/

Kan de inte bara erkänna att de haft kvalitétsproblem med sina test? Då skulle man ju ta dom mer på allvar - om de tog ansvar. Får du några nya test?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester