Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-05-22 08:49:51 följande:
    Ni som fått plus, hur många dagar efter äl plusa ni? nyfiken..
    jag gjorde ju äggplock... och det ska jämställas med Ägglossning... fick mitt första supersvaga plus...på ÄL/ÄP +10 men det var på tok för svagt för att tro på...på ÄL/ÄP+12 var jag nästan säker... men inte förrän på BIM när det var ett superstarkt plus så var jag övertygad för fram tills dess var det ändå så pass svaga
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-05-22 10:36:40 följande:
    Nån som har erfarenhet från bastpatest.se deras stickor? när kan man börja använda dom tidigast? är de tillförlitliga. har bara hört bra om dom dvs inga spök. vad säger ni?
    jag har ju bara använt dem en cykel och det råkade ju vara då jag plussade :-9 Men jag kan ju säga att när jag testade i förtid..alltså för att kolla så att min ägglossningsspruta gått ur blodet så gav dem iaf inga skuggor eller spökisar... och när det blev plus så blev det det så att säga...
  • slemtorsk i din bralla
    Snigo skrev 2012-05-22 19:41:52 följande:
    ALLTSÅÅÅÅ SHITT!!!!

Tog precis 3 test, ett från baby time, testlagrets och billiga tester! De kom upp ett svagt streck på ALLA inom 5 min! Tog alla i samma urin! Jag sitter här och skakar.. kan de verkligen vara våran tur? efter 10 månader av hopp & gråt.. vet att jag inte ska hoppas för mycket nu men jag har haft en sån konstig värk ett par dagar nu. Den sitter som ovanför blygbenet och inte i "tjej magen" Nu måste ni verkligen hålla tummarna åt mig <3 
    FOTO!!! och visst kan det vara er tur nu.. hoppas hoppas hoppas
  • slemtorsk i din bralla
    zoja5 skrev 2012-05-22 19:50:12 följande:
    Binegar tack för hjälp:) kunde inte vänta och köpte rfsu tidigt, testade nu... man kan knappt se nåt på bilden jag ser ingenting... sista mens 25 april och äl skulle har 11 maj men fick utslag på stickor 12 då kanske äl var 13...vet inte... denna månad började rosenrot och allt är senare.

på den undre kan jag ana en skugga men bara om jag vinklar skärmen....men det är ju ganska tidigt än..
  • slemtorsk i din bralla

snigo... jag tog bilden..förstorade den och drog upp skärpan.. och visst fan ser det positivt ut.. men på ÄL+8 är det skamligt tidigt.... är du verkligen säker på att du hade ägglossning för 8 dagar sen?

• slemtorsk i din bralla
    ellibelli skrev 2012-05-22 20:40:35 följande:
    ååh! ser ju jätte bra! Vad gullig ni är, kommer du slemtork ihåg hur mina såg ut förra månaden?
    jag minns faktiskt inte.. tyvärr... har varit så mycket kring mig själv och mitt testande så jag har tappat tråden med er andra
  • slemtorsk i din bralla
    ellibelli skrev 2012-05-22 20:47:17 följande:
    hehe men det är väl självklart att man fokuserar på sig själv först!! :) hur har det gått med allt? =)
    just nu räknar jag mest ned till ultraljudet på måndag då vi får reda på hur många det är där inne... mår FRUUUKTANSVÄRT illa mellan 10 och 15 på dagen ungefär i övrigt mår jag bra, lite tröttare än vanligt kanske bara,kan inte dricka kaffe längre för det smakar urrurr...anfådd som om jag sprungit flera mil bara för att gå till brevlådan o hämta posten (150 meter).......

Men i övrigt...bra... Har inte riktigt tagit in att jag faktiskt är gravid än så illamåendet är en reminder kan man väl säga ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    Snigo skrev 2012-05-23 12:35:54 följande:
    Haha min sambo är bra rolig, han va då konstig i går, som chockad.. Sen frågade han om de kan vara ett spök? (cb digital) ganska söt han är tror inte de e så vanligt få gravid om man inte är de, eller?
    ska vi trixa bilden så vi förstärker svaret haha ha???

Killar har svårare att ta in det tydligen ...bara att leva med
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester