Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag är så lycklig ...tårarna rinner....ett starkt hjärta pickade

• slemtorsk i din bralla
    Hoppas 2013 skrev 2012-05-24 15:33:18 följande:
    Dock skulle jag aldrig göra fostervattensprov om det inte var absolut nödvändigt då det kan skada fostret och framkalla MA.
    Det är trots allt bara 1% risk för missfall.....
  • slemtorsk i din bralla
    Liiina89 skrev 2012-05-24 15:46:10 följande:

Öööh....
    Jag tog ett gravtest från testlagret precis och när jag öppnar förpackningen (som är helt förseglad och helt ny, fick hem den i tisdags) så är det ett BLÄCKSTRECK på testet?!!? WTF!?? =S
    Det finns inga som helst bläckmärken på förpackningen men varför har någon ritat ett streck på testet?! Låter helt stört!  

det är ju inte okej liksom... maila dem..visa ett foto för dem. Det har varit mycket tjafs med deras tester nu det senaste verkar det som. Finns det inget telefonnummer man kan ringa och faktiskt prata med kundtjänst
  • slemtorsk i din bralla
    Momtobee skrev 2012-05-24 16:01:14 följande:
    Nu har jag kommit hem från mitt UL allt såg såå bra ut. Beräknat BF 19/10 istället för 22/10
    Härligt...
    Puffmajs skrev 2012-05-24 15:50:24 följande:
    blä så dåligt samvete jag har, trots ett fint läkarbesök med en symetrisk bebis förra måndagen så ska jag lyssna med det förbannade angelsoundet för jag tyckte magen blivit mindre. hjärtat slår på fint, har dock lyssnar 3 gånger på 2 dagar vilket jag aldrig gjort förr. fan vad jag suger. helvete =)
    Hur långt gången är du... jag köpte en angelsound i veckan men vågar inte använda den än, nu hörde jag ju (och såg) hjärtat i dag på ultraljudet så jag är nöjd för nu...
  • slemtorsk i din bralla

Haha....det här är ju kul 1986 vad gjorde jag då? Började röka....slutade sexan, hade min första fylla (haha Jaaa jag var tidig)...känner mig såååå gammal

• slemtorsk i din bralla

Ååååå 89...sommaren då vi ändrade texten i Bryan Adams låt...summer of 89...slutade nian, flyttade hemifrån...hängde med kändisar och helt fel folk i huvudstaden.......men oj vilket år

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester