Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppaspåfler skrev 2012-05-20 19:48:59 följande:
    Hoppet steg just!

www.familjeliv.se/Forum-15-317/m64982127.html
    hääärligt..

jag tänker också på att det var ett RFSU du tog va? Min läkare på ivf-kliniken har svurit en del över dem, hon sa att för att dem ska ge utslag måste man vara i femte månaden hahaha.. så illa tror jag inte att det är dock, men .. alltså.. det ÄR ju rosa sen vet jag folk som säger att det är spök bara för att dem haft problem med RFSU, men en person skapar inte en sanning
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-20 19:53:27 följande:
    ja och att strecket inte syns när det torkat skall ju inte spela roll eftersom man inte skall läsa av så sent...
    nä precis.. det ska läsas inom rätt tid.. mina svaga första tester som jag tog syntes inte heller efter de hade torkat...
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-20 19:58:41 följande:
    Phu!!!

By the way, tre är bättre än ingen  
    haha jo men man ska ju klämma ut dem också.. haha
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-21 18:30:50 följande:

Vet inte om jag blev klokare av det.. Om det ändå kunde vara så att alla streck betydde pos så hade det ju inte varit någon tvekan.. det kom ett streck med en gång om än svagt. Docjk är det svårt att se bredden. Jag ger upp!!

kort då!!!

Om det kom upp direkt så tycker jag ju att det låter som oerhört positivt även om det är svagt....

MIna positiva tog lite tid på sig i början.... de svagaste.. sen när det väl stod klart att det var positivt.. typ på bim så kom strecket upp direkt....
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-21 18:50:43 följande:
    Det såg ut som om bredden var ok när det kom direkt som urinen gick förbi.. men sen blev det smalare efter 15 min ledsen att bilderna är så suddiga men min mobilkamera är inte så bra..

men efter 15 min ska du ju inte ens läsa av det, det är väl efter 5 min ?????
  • slemtorsk i din bralla

Ååå vilka fina bebisar...sweasmamma....det har varit helgdagar, tänk på det, en full arbetsvecka plus ngr dagar för postgång får du nog räkna med. Här tar vi blodprovet två veckor före Ultraljudet och får svar direkt, hade nog föredragit att få det med post så man kan ta in svaret i lugn o ro....är ju i riskgruppen så att säga...

• slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-05-22 07:48:25 följande:
    Så här ser mitt test ut idag (det jag tog igår) strecket har liksom blivit snett typ... skumt.. kan ju vara så att jag handskades ganska hårdhänt med det igår, då både jag och killen blev förvånade.. Tungan ute

ser ju riiiktigt bra ut
  • slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-05-22 07:52:11 följande:
    Tycker du det, på riktigt?? Är ju så nojig över folks spökstreck.. och inte har jag några fler tester hemma...  Tungan ute
    Det är brett, det är rosa.....de där sk spökstrecken har varit betydligt otydligare och mer diffusa....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester