• happylife

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Korvstroganoff skrev 2016-09-06 20:25:13 följande:

Har et gravtest som "gick ut" i mars, kan jag använda det? Om nej, varför inte?

Det borde va ok!
  • happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-09-06 20:36:46 följande:

Ja vi verkar ju vara i precis samma situation. Jag har dock nästan tagit ut segern i förskott och ser det som att jag har plussat nu men kanske får ta tillbaka mitt pluss om det skulle visa sig vara spök. Har dock aldrig fått spök tidigare så jag tror det är en bebbe i magen :)

Jag har inga fler PE men ska testa med apotekets imorgonbitti och hoppas mina "billiga tester" kommer imorgon så jag kan testa med dem på torsdag.

Hur tänker du göra?

Jag fick sånt förra månaden, men fick klockrent plus som blev svagare å svagare å slutade i mens. Så hoppas på starkare å starkare denna gång och vågar inte ha några förhoppningar ännu! Jag måste va ärlig mot mig själv o erkänna redan nu att det kommer bli test varje dag haha herregud..

Ser du mitt streck på bilderna?
  • happylife
    Oline skrev 2016-09-06 20:40:34 följande:

Jag vågar mig på ett grattis faktiskt :D

Oh syns det tack!
  • happylife
    frestelsen skrev 2016-09-06 20:51:15 följande:

Nu ser de ut som det är din tur igen:) hoppas det ökar o stannar!

Å tack snälla du! Skulle bli så glad om det blev något!
  • happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-09-06 21:01:39 följande:

Jag ser absolut ditt streck! :)

Ånej så trist med svagare och svagare test. Undra vad det berode på?

Ok bra, man tror man är knäpp ibland.

Det var en kemisk graviditet antar jag, kroppen stötte ut de för att de inte var livsdugligt och det får man väl va glad för.. Är ju rätt vanligt tyvärr med tidigt plus å sen mens på bim dagen eller några dagar sent. Men nu ska jag inte va negativ!!
  • happylife

Kan man få falskt positivt att att doppa testet för länge? Mitt PE visar inget idag men igår syntes de. Igår höll jag det lite för länge i urinen och funderar på om det kan påverka?

• happylife
    babydreams skrev 2016-09-07 05:44:01 följande:

Är detta spök eller ser jag ett svaaagt plus?? Är på BIM-2.

Så svårt att säga med cb numera!

Men hoppas de
  • happylife
    Oline skrev 2016-09-07 07:36:41 följande:

Nä det tror jag inte. Urinen kanske var för utspädd idag? Vänta ngn dag och prova igen skulle jag säga :)

Ja lite mer vätska en dag kan ju göra skillnad faktiskt. Har ont i brösten och mår illa med molvärk, det känns verkligen som något! Hoppas så..
  • happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-09-07 08:23:12 följande:

Hej! Trist att inget syntes idag. Det gjorde det inte för mig heller. Jag hade dock inget PE, bara Apotekets vanliga. Usch känns deppigt idag. Min temp sjönk lite också :( Men det är ju bara äl+8 så lite hopp finns kvar ändå.

Vad tråkigt för oss! Min temp gick upp dock, det är ju bra.. Ska försöka köpa lloyds testa tidigt under dagen idag. Mår illa o har molvärk så känns som de borde va nåt.

Apotekets mäter väl från 25? Då är de inte konstigt att inget syns för dig!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester