Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kunde inte hålla mig, tog ett test på lunchen.. Kan jag anse mig själv GRAVID efter detta test!?
Kunde inte hålla mig, tog ett test på lunchen.. Kan jag anse mig själv GRAVID efter detta test!?
Stort grattis! Vilken känsla efter två år <3
Det ultrasvaga strecket igår var ett streck! Tack för att ni kikade :)
Äl+7 o tog ett test bara för att jag helt enkelt inte kunde låta bli...trots att det är så tidigt. Men det kom upp ett streck direkt....väldigt svagt men ändå... fler än jag som ser? Är det ens möjligt att plussa så tidigt eller är det ett "spök"?
Ingen som ser något? Anledning till varför jag frågar är för att jag ser men inte min man. Haha känns onödigt att köpa ett till ifall bara jag ser ;)
Tack <3
Testade igen imorse o är fortfarande nåt där men svagare, men var likadant igår morse. Jag verkar ha mer hcg på eftermiddagen konstigt nog, har alltid plussat starkare då iaf. Får se om jag tar ikväll eller om jag väntar tills imorgon em...
Snälla säg att ni ser det med??? Bim -1 -2 (säger jag rätt då när bim är på måndag eller tisdag?)
Plussade svagt när jag var över bim med dessa test sist. Strecket nu är rosa även fast väldigt väldigt svagt... tagit 100 kort för att försöka få på bild och skärpa med den här skitkameran.
Mår katastrofalt illa och gjort i snart en vecka.
Kunde inte låta bli att testa igen. Såhär ser test nr 2 ut klockan 13. Då kan det väl inte vara spök?
Kunde inte låta bli att testa igen. Såhär ser test nr 2 ut klockan 13. Då kan det väl inte vara spök?
Tack för ögon! :)
Ja jo jag förstår att det är svårt, men med tanke på hur svagt det visade bim + 4 är de inte för svagt för tiden väl? Finns en chans?