Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Köp ett annat test!
Haha nä väntar istället:)
Har ju test hemma, sen är de jäkla pe så dyra. Hua skulle inte vilja räkna ut hur mycket man lagt på test de här 2 åren.. typ en ny bil
ni som nyligen plussat stort grattis. Snälla kan ni berätta hur era flytningar ser ut. Blir snart galen här på Bim+4 negativt test.
Tog ett digitalt, gravid 1-2 stog det :)
Jag har haft väldigt oregelbunden mens de senaste månaderna, allt från 25-36 dagars cyklar. Vi har haft sex regelbundet.
Imorse tog jag ett test från Graviditetskollen.se. Strecket kom inom "rätt tid". Är det spökstreck?
Gjorde bilden lite mörkare.
Okej, nya bilder! Samma test, strecket kom i rätt tid. Nu har jag dock tagit ut det ur hylsan. Översta är bakifrån, alltså om man vänder på plattan, understa är framifrån. Spök? Predictor early är testet.
Nu behöver jag hjälp! Tog ett predictor early i förrgår som visade ett svagt streck under rätt tid, som blev tydligare när stickan torkat (och inte var genomskinlig längre). Tog samma test med morgonurin idag och exakt lika streck kom upp. Inget snack om att de är rosa. Bim på lördag. Är jag gravid eller inte? Svagt utslag på äl test ( vet att det inte är tillförlitligt) mrn negativt på rfsu röda test.
Om någon mer testat idag eller igår och fått blankt kanske ni kan testa att lysa bakifrån? Har ni med streck så måste det ju vara spök..
Finns det verkligen på riktigt en chans att vi har lyckats denna gången? Vågar inte tänka att det finns en chans, mensen kommer säkert när som helst, är på bim -4 idag