• happylife

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

karinjanson skrev 2016-09-27 10:16:20 följande:
    Kan va deras kända spök, kan va tidigt grav.
    Köp ett annat test!
  • happylife
    frestelsen skrev 2016-09-27 19:32:34 följande:

Har ju test hemma, sen är de jäkla pe så dyra. Hua skulle inte vilja räkna ut hur mycket man lagt på test de här 2 åren.. typ en ny bil

Ja samma här, skrämmande!
  • happylife
    citrus skrev 2016-09-27 20:14:42 följande:

ni som nyligen plussat stort grattis. Snälla kan ni berätta hur era flytningar ser ut. Blir snart galen här på Bim+4 negativt test.

Vita ibland gulaktiga, ej vattniga
  • happylife
    karinjanson skrev 2016-09-27 20:48:20 följande:

Tog ett digitalt, gravid 1-2 stog det :)

Grattis!!
  • happylife
    LiveYourDream skrev 2016-10-02 08:50:57 följande:

Jag har haft väldigt oregelbunden mens de senaste månaderna, allt från 25-36 dagars cyklar. Vi har haft sex regelbundet.

Imorse tog jag ett test från Graviditetskollen.se. Strecket kom inom "rätt tid". Är det spökstreck?

Gjorde bilden lite mörkare.

Grattis!
  • happylife
    Linneaf skrev 2016-10-02 22:25:55 följande:

Okej, nya bilder! Samma test, strecket kom i rätt tid. Nu har jag dock tagit ut det ur hylsan. Översta är bakifrån, alltså om man vänder på plattan, understa är framifrån. Spök? Predictor early är testet.

Kan vara både och. Jag fick ett sånt när jag bröt upp som inte va något.

När hade du äl?
  • happylife
    Linneaf skrev 2016-10-04 13:22:44 följande:

Nu behöver jag hjälp! Tog ett predictor early i förrgår som visade ett svagt streck under rätt tid, som blev tydligare när stickan torkat (och inte var genomskinlig längre). Tog samma test med morgonurin idag och exakt lika streck kom upp. Inget snack om att de är rosa. Bim på lördag. Är jag gravid eller inte? Svagt utslag på äl test ( vet att det inte är tillförlitligt) mrn negativt på rfsu röda test.

Har du bild på tester innan du bröt upp det?

Man kan få falskt positivt om man bryter upp dom tyvärr
  • happylife
    Mila skrev 2016-10-05 17:30:11 följande:

Om någon mer testat idag eller igår och fått blankt kanske ni kan testa att lysa bakifrån? Har ni med streck så måste det ju vara spök..

Har du fler? Doppa i vatten och lys!
  • happylife
    SamsonS skrev 2016-10-07 16:24:58 följande:

Finns det verkligen på riktigt en chans att vi har lyckats denna gången? Vågar inte tänka att det finns en chans, mensen kommer säkert när som helst, är på bim -4 idag

Ser!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester