Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Aldrig fått spök på dessa tester....inbillar jag mig en skugga där? Äl+10!
Aldrig fått spök på dessa tester....inbillar jag mig en skugga där? Äl+10!
Detta kan väl ändå inte vara ett spökstreck..
Predictor early visat jättetydligt .. svagt på testlagrets så dem är svåra att få med på bild...
Tog nyss det här äl+11.
Är det nåtr där tro?
Morgonens. Jag hade sex på cd 17 och kanske bara är på äl+11.
Stort grattis till dig! Va roligt att se att du är gravid <3
Va gullig du är! <3 Det är helt okej ändå. Skrapningen gick bra o har nu efter 2 veckor slutat blöda. Så vi väntar in mensen o sen kär vi igen o hoppas på det bästa! Är liksom bara o kämpa på...livet är orättvist men skam den som ger sig ;)
Hur är det med dig?
Kram <3
Fan, jag vet inte om det är kört för mig nu. Kände massa symptom så sent som i måndags men sen dess - nada. Inget. Det är liksom helt dött. Lite pirr i brösten o där nere, men tror det snarare är Lutinus. Tog test nu inatt kl 0230 eftersom jag kände mig orolig i kroppen, och där var det inget vidare utslag. Är på RD 12 så det borde ju vara utslag även om det är en sticka (känslighet 25) eftersom jag fick positivt RD 9 o 10 med testa-tidigt-test (känslighet 10). Fan!
Är det här ägglossningstestet neg?
Ser ni detta?
Hade sista mensen den 7 oktober.Hade ett missfall för någon månad sen..SAtt in 2 spiraler sen dess men de verkar inte sitta som de skall. Väntar några dagar och ser.