• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • fashionista
    Stella 78 skrev 2011-10-11 14:05:03 följande:
    Ursäkta, har hållt mig borta från att kommentera ert tjafs under gångna månaden. Men fattar ärligt talat inte vad du stör dig på? Kan inte se något som helst omoget eller provocerande i slemtorsks kommentarer. Hon dessutom försvarar dig för att du bryter upp tester som andra undrar över varför du gör!? OM du bara vill ha svar från folk som tror sig se något på dina test så kan du väl skriva ut det så behöver alla andra inte bemöda sig att ens svara? 

Sorry! OT nu!

Tillbaka till testen nu! Fram med mer bilder! Har ju själv abstinens och väntar otåligt på ÄL så jag sen kan börja testa och analysera mina egna test igen! 

Haha så roligt att alla försvarar slemtorsk men nu ska jag lämna denna tråd och låta er analysera test hit och dit. Lycka till!
  • JWoo

Jag ringde inte till doktor Jörgensen, istället så gick raka vägen in på gyn och gick inte därifrån förrän de gett mig en tid för ultraljud.
    Jag fick gråta en skvätt men de gav med sig till slut.
    Faktiskt så grät jag inte på spel utan började faktiskt gråta på riktigt för att de sa nej och att jag skulle avvakta igen och det orkar inte jag.
    Så nu ska jag på ultraljud på tisdag nästa vecka kl 13.00.
    *Gråter av lycka*

Just nu känns det som att (och missförstå mig inte nu!!!) det kvittar vad ultraljudet säger, bara jag får ett svar på vad som är...
    Självklart vill jag vara gravid!! 

• Stella 78
    fashionista skrev 2011-10-11 14:11:21 följande:
    Haha så roligt att alla försvarar slemtorsk men nu ska jag lämna denna tråd och låta er analysera test hit och dit. Lycka till!
    Sorry! Inte meningen att köra bort dig, men detta är ju faktiskt en tråd där det ska analyseras och spekuleras....
  • slemtorsk i din bralla

nä jag förstår inte heller vad det är just JAG har gjort denna kvinna.. enligt mail till mig har nu en barnmorska iaf bekräftat att hon är gravid.. hur nu det kan ha gått till med ett uppbrutet test men då kanske vi kan återgå till den goa och lättsamma stämning vi har här och jag upprepar det jag sa förra månaden då samma flicka hoppade på mig och anklagade mig för att vara respektlös mot henne... ÄR det någon som har problem med mig och hur jag uttrycker mig så står min mailbox öppen- jag tycker inte om att göra folk ledsna så feel free att hoppa på mig om så är läget.

Tycker det är underligt att bara EN person tar så jävla illa vid sig.

i vilket fall som helst.. såg inget plus på hennes test så jag får nog uppsöka optiker igen för något galet är det ju.

• slemtorsk i din bralla
    JWoo skrev 2011-10-11 14:13:18 följande:
    Jag ringde inte till doktor Jörgensen, istället så gick raka vägen in på gyn och gick inte därifrån förrän de gett mig en tid för ultraljud.
    Jag fick gråta en skvätt men de gav med sig till slut.
    Faktiskt så grät jag inte på spel utan började faktiskt gråta på riktigt för att de sa nej och att jag skulle avvakta igen och det orkar inte jag.
    Så nu ska jag på ultraljud på tisdag nästa vecka kl 13.00.
    *Gråter av lycka*

Just nu känns det som att (och missförstå mig inte nu!!!) det kvittar vad ultraljudet säger, bara jag får ett svar på vad som är...
    Självklart vill jag vara gravid!! 
    härligt vännen... men det är ju förjäkla underligt att man måste bryta ihop för att få hjälp. Jag förstår precis hur du tänker med din sista mening... det är ju stressande nog att gå omkring och vakla så där. Kram och grattis till att du stod på dig
  • BebisVagga

Behöver hjälp med mit ÄL test

kan jag verkligen ha ÄL 3 dagar efter mensen...

• fashionista
    Stella 78 skrev 2011-10-11 14:14:44 följande:
    Sorry! Inte meningen att köra bort dig, men detta är ju faktiskt en tråd där det ska analyseras och spekuleras....

Lugnt! Jag kan ju meddela att den där slemtorsk sitter och skickar privata otrevliga mail till mig i inbox för att ni andra inte ska se. Men jag önskar er all lycka till o hoppas ni får plus snart! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester