• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • fashionista

Någon som ser? Bröt upp mitt CB för att jag anade en skugga, och nog fan är de ett blått streck i runda rutan?
  • Choccolat
    LiinaPiina skrev 2011-10-11 13:09:46 följande:

Kan nån hjälpa mig?
    Är det ett plus?
    BIM +2

Solklart! Grattis!
  • Marie-anne

maddiiie! tycker allt jag ser ett svagt streck, så där såg typ mina ut och vad jag har hört kan man ej få ett rosa streck om man ej e gravid!

• slemtorsk i din bralla
    fashionista skrev 2011-10-11 13:12:18 följande:

Någon som ser? Bröt upp mitt CB för att jag anade en skugga, och nog fan är de ett blått streck i runda rutan?
    Det ska väl vara ett plus på CB? Och det ser jag inget.. dessutom är ju CB fantastiska på sina spökstreck.. jag skulle väntat någon dag och ta ett annat sorts test. Ett uppbrutet test kan dessutom ha utsmetad f'ärg på sig, inget jag skulle litat på
  • Choccolat
    Soffiie skrev 2011-10-11 13:10:33 följande:
    ni som känner av er ägglossning har ni molande värk i många dagar.. För jag har sån molande värk och ont i svanken och brösten nu redan och sen brukar de hålla i sig i en vecka ca alltså några dagar efter äl med.. om jag inte är gravid då släpper det inte.. men frågan är att man har ont så många dagar innan själva ägget släpper? för förrut innan jag testa me äl tester så trodde jag att jag hade äl tidigare än vad jag hadde pga smärtan.. men nu efter 3 omgånger med test har ja lärt mig att äl är senare,,,,
    Min kropp har börjat bete sig helt annorlunda sedan jag fick mitt första missfall. Jag får rejält ont två dagar innan äl (även om äl uteblir) och det håller nästan alltid i sig tills jag får mens. Det är fullständigt hemskt och gör det omöjligt att inte räkna dagar osv... hemskt!
  • fashionista
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 13:17:03 följande:
    Det ska väl vara ett plus på CB? Och det ser jag inget.. dessutom är ju CB fantastiska på sina spökstreck.. jag skulle väntat någon dag och ta ett annat sorts test. Ett uppbrutet test kan dessutom ha utsmetad f'ärg på sig, inget jag skulle litat på

Jo men du ser ju det lodrätta strecket som är genomskinligt, det är de strecket som alltid är där. sen sitter ett på andra längan oxå som är blått!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester