• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

man blir ju galen på dessa svaga tester.

• sassa87
    angie91 skrev 2012-03-27 23:26:54 följande:
    testlagret: kan ana nått riktigt svagt.. men vet int om de e plus... ser inget klart rosa streck o eftersom ja sj fått flera streck såå o ändå mens såå....
    rfsu : ser tyvärr för tunt ut..
    cb: litar ja ej på för 5 öre o vågar int uttrycka mig.. men ser ju...

tack vännen. man undrar vilket test man ska ta. för alla test kan ju inte vara spök. 
  • sassa87
    angie91 skrev 2012-03-27 23:16:55 följande:
    mens igår... men streck på test... skittester... fått streck idag me!!
    men kan det inte vara en genombrottsblödning. den får man ju samtidigt man ska ha sin mens för vi har ju sett på dina tester
  • sassa87
    angie91 skrev 2012-03-27 23:45:52 följande:
    jooo men då borde testerna vart starkare! tog ett nu ikväll... o man ser ju fast ja bara hållt mig 2 timmar o druckit massa cola... :/ 

ja tror dock att va de nått såå gick de nog åt helvete..
    .. visst kan de va genombrottsblödning... men den ska va sparsam... de e int "mensen" ja har nu.. såå tror int...

men har vart smått yr o mått illa varje gång ja åkt buss.. osv.. haft tidigare me... o haft mens tidigare grav me... såå omöjligt e de ju int... men ja vågar int hoppas... för e redan för depp...

visst kan de va plus... isf e de ju hittills tidigt att skrika grattis ... men rsfu tror ja int på... de e för tunt... sen har mäter dom från typ (40mIU???) medans testlagret 25 mIU sååå de borde ju va så¨å mycke starkare på testlagrets då... :/ hoppas iaf :)
    ja men blir inte testen svagare när man har blödning i så fall. tycker jag läst det här på någon sida. en tjej fick först svagt + sedan blödning och då vart strecket svagare. sedan mådde hon fortfarande illa efter blödningen. så hon tog test efter ett par dagen och då vart det +
  • sassa87
    angie91 skrev 2012-03-27 23:56:49 följande:
    ja har bara ett test kvar... ett digitalt.. ^^ tänkte ta de om ja känner mig gravid i en vecka till.. vägrar ta de i onödan.. :P
    ja det är inget kul att få neg på dom. nu ska jag sova vännen. är så trött och mår så illa. godnatt vi ses väll här imorgon
  • sassa87

hej här kommer mina dagens bilder. börjar lessna på dessa streck nu. ska nog vänta ett par dagar. någon som vill trixa

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester