• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-03-14 23:33:14 följande:
    e d bara ja som ser nåt? syns som vanligt mer i verkligheten... detta e helt otrixat, syns lite bättre trixat/inverterat

ja ser också något svagt
  • sassa87
    Zelmilainen skrev 2012-03-15 00:13:42 följande:
    ja ser absolut, men d ser väldigt tjockt ut, skumt, hehe. du kan ej testa att mörka mina tester?
    ska försöka
  • sassa87
    Zelmilainen skrev 2012-03-15 00:21:08 följande:
    ja kan ej d ju... *suck* har bara ett test kvar som ja ska ta på fre... men har ältester (som ja vet att man ej ska lita på då man testar för grav) dock... kör på d haha 
    lycka till
  • sassa87

hej nu yittar jag in igen. har varit lite låg sedan förra månaden. men idag tog jag nya tester.tänkte lägga in dom nu om ni ser. hoppas ni ser. om ni vill får ni gärna trixa för det kan jag ju inte. bim - 3 tror jag

sedan vill jag gratta alla som fått +++ 
  • sassa87

syntes kanske inte så bra på bild ser jag nu. dessa är tagna på morgonen. ska snart ta nya 

• sassa87
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-24 15:39:41 följande:
    sassa... jag trixade lite men det blev så himmelens mörkt då,  ev finns där en svag skugga men det kan lika gärna vara det "vita strecket" som blir en skugga när man trixar, det ser inte färgat ut utan bara som en skugga alltså men någon annan kanske hittar något. I annat fall har du ju några dagar kvar
    ja vi får se. svårt att få på bild. men jag ska ta nya snart och dom kanske blir bättre.
  • sassa87
    sassa87 skrev 2012-03-24 15:42:29 följande:
    ja vi får se. svårt att få på bild. men jag ska ta nya snart och dom kanske blir bättre.
    hur går det för dig då slemmis
  • sassa87
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-24 15:43:31 följande:
    men "nya" tar du fler test åt gången? Det känns väl lite väl slösaktigt :-/

Du menar att du tar nya bilder va?
    nä jag tänkte ta ett nytt test från testlagrtet fick 20 igår. så ett till  tog ju ett imorse
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester