• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-25 11:53:27 följande:
    sassa : ser ^^

ja visst är det bättre än igår vännen
  • sassa87
    alexander2011 skrev 2012-03-25 11:56:17 följande:
    ok :) men testa rfsu testa tidigt :) uppdatera sen
    ja jag uppdaterar. måste bara hitta dom testen
  • sassa87
    angie91 skrev 2012-03-25 11:57:37 följande:
    du kan köpa dom på ica osv ^^
    ok ska kolla där
    alexander2011 skrev 2012-03-25 11:57:40 följande:
    KAN kanske  finnas på apoteket. jag har haft ett h-te o hitta. beställ annars från nätet. finns billigast för 49:-
    annars se om de finns i en vanlig mataffär 
    ja annars får jag skicka efter på nätet. men vi ska ut och titta snart
  • sassa87
    alexander2011 skrev 2012-03-25 11:59:05 följande:
    asså tjejer. jag LITAR mest på testlagrets men nu börjar jag bli trött på dom :( varfr får jag alltid skuggor på dom? fler som har upptäckt att de gärna visar skuggor?

nån som vill se? 
    ja jag vill se. 
  • sassa87
    MrsC74 skrev 2012-03-25 12:02:20 följande:
    Men skuggor är väl just vad det är ...
    Skuggor.
    Ett positivt test ska vara rosa och så att man kan se det med blotta ögat.
    Eller blått om det är CB och brett då oxå.
    Skuggor tycker jag många test har när de torkar Skuggan visar ju ofta där det positiva strecket ska ha suttit.
    okej då är nog inte mina skuggor i alla fall. man blir så trött på spöktesterSkrattande
  • sassa87

hej nu kommer jag med mina svaga bilder.  jag köpte rfsu testa tidigt. man såg streck men svårt att ta på bild för rutan är så liten. men jag fortsätter med testlagrets istället

någon som vill trixa

ja ska till apoteket idag och se om dom fått in . alla cb + digitala var slut i lördags.
  • sassa87

hej nu lägger väll jag in kvällens tester också. någon som är vaken och vill trixa?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester