• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-02-26 16:20:26 följande:
    Har bara lagt upp ett, längre bak i tråden. Har inte möjlighet just nu att lägga in, men snart:)

Ok jag väntar
  • sassa87
    Meja2011 skrev 2012-02-26 16:30:39 följande:
     det första är apotekets egna, (ej preg) test där även jag, mannen och en del av er såg strecket Testlagrects test, ser inte ett skit, vad märkligt
    Meja 11-11-23

Jag ser på apotekets kanske lite svagt på testlagrets
  • sassa87
    Meja2011 skrev 2012-02-26 16:53:50 följande:
    Sassa87 ja jag ser på Apotekets men nada på det andra

Samma för mig. Ser inget på mina från testlagret. Men på cb och apotekets. Mycke konstigt. Får väll vänta på tanten istället
  • sassa87
    wassan skrev 2012-02-26 18:12:04 följande:
    STORT GRATTIS   
    vågar inte tacka ännu. för det kan ju vara spök. 
  • sassa87
    wassan skrev 2012-02-26 18:16:53 följande:
    MEN DEN ÄR JU BRED vrf tycker nästan alla att cb grav test ger spök 
    ja vet  inte. men verkar som många fått fel på cb. vet snart inte vad man ska ta för tester. ska beställa stavar från testlagret
  • sassa87
    Mini Léonie skrev 2012-02-26 18:22:22 följande:

Sassa:

Jag vet att du har CB kvar men varför testa med bara såna när du själv ser att du inte får streck på något annat test?
    Tycker det blir så tråkigt i tråden när folk pushar fram alla med CB spökisar, visst så är det en och annan gravid där emellan men oftast är det ju spök och jag vet ju själv hur hoppet hoppar upp och ner därför är jag ärlig...

Så här såg ett av mina CB luringar ut...

Brett det med va?

jo jag vet. ska inte lägga in fler cb
  • sassa87
    wassan skrev 2012-02-26 18:23:38 följande:
    ja jag förstår dig håller tummarna 

bim??har du grav symptom eller  
    jag har bim idag eller imorgon

inte så många mår lite illa och är väldigt trött. men det kan man ju ha innan tanten kommer också. så vi får väll se 
  • sassa87
    Mini Léonie skrev 2012-02-26 18:33:43 följande:
    Neeej det va inte det jag menade, lägga in är klart du ska men du ska INTE TA fler Cb menar jag mer.. Det är väl bättre att spara på pengarna.. Sälj dem eller vänta nån dag säger jag. "Kissa inte upp" fler för vi blir ju inte klokare Glad
    ok nä inte jag heller. men jag har 2 stycken apotekets. ska ya ddet imorgon tänkte jag. men dom är så jobbiga blir som en dimma på rutan. svårt att ta på bild då
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester