• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nej men det behöver du inte oroa dig för Mikaela. Du är snart på 3+ så du har säkert bara höga hormonhalter. Jag hade samma i denna grav. Starka test innan BIM.

• Lindis1974

Man har inte högre HCG för att att det är tvillingar i alla fall. Kan ju bara det ändå såklart med det är inget som syns på stickor.

• Lindis1974

Ja nog kan man ha lite högre halter i kroppen än beräknat som en del som har lägre.
    Och ÄL kan ha kommit någon dag tidigare.

• Lindis1974

Vad är du orolig över ? Det ser ju super ut:?

• Lindis1974

Förlåt men jag hänger inte med ändå. Varför skulle det vara ett MA? För att HCG stiger !

• Lindis1974

Jaha du tänker så ... Fast om du fått ett MA borde den inte stigit till 3+
    Vid mitt utomkved stannade den på 2-3. Såklart olika för alla men allt är säkert normalt. Ibland gör man sig en otjänst och stressar upp sig själv med all stressande
    Tänk på den gamla klyschan. Du väntat barn inte missfall.
    Kram på
    Dig.

• Lindis1974

Är du så orolig så kanske du bör åka om och kolla och bli lugnare. Har man haft missfall tidigare brukar man få komma in om man är orolig.

• Lindis1974

Hittade just en annan tråd där en person hävdade att så fort man ser ett streck på testet var det än sitter så är det positivt.
    Jag berättade att det inte är så men personen i fråga tror mig inte alls.
    Jag bad den perioden leta upp denna tråd för här finns ju verkligen beviset på hur många slags olika spökstreck det kan finnas. Så hoppas hon hittar hit :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester