Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hur länge håller man på med sprutorna sen, det kan väl inte vara så många dagar eller???
Men någonstans runt 10-14 dagar är nog vanligt.
Slemtorsk. Sprutorna ligger i sina förpackningar. Det syns inte utanpå. Lägg dem högt upp i kylskåpet så ser han den inte.
När du tar dem kan du göra på toa så ser han dig inte Det går på några sekunder och jag lovar. Det känns inte. Nålen är så tunn. Den första sprutan se mer ut som en penna. efter ett par dagar lägger man till en annan spruta. Den känns knappt heller.
Lycka till.
Kanske är olika slemtorsk. Men här där jag går börjar vi med pennan och sen efter 5 dagar så läggs en annan spruta till i ca 5-7 dagar. Sen en vilodag innan ÄL spruta. Om blåsor är tillräckligt stora dvs.
Fru2011: kolla upp med en gyn. Dem kan se på slemhinnan och borde kunna komma fram till om mens varit eller ej. De kan även se om äggblåsor håller på att bildas.
Liten leonie. När ska du han mens? Testa med en digital i stället.
Helen. Varit gravid 3 ggr. Ingen svamp. Däremot har jag haft svamp 2 ggr när jag inte varit gravid.
Helen. Är du gravid ? Har inget hunnit med att kolla alla test.
Helenmedh: bättre att köpa svampsalva. Det låter som svamp.
Bra. Svamp är inte så skojigt ;)
Heja Carmat. När är BIM?