• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemtorsk. Ja det är negativt. Det e bra för då vet du definitivt det är borta nu.
    Tidigaste jag har hört är en tjej som plussade på RD6 men det var med en blastocyst. Dem fäster tidigare. RD8 är det tidigaste jag har hört med ett vanligt 2- dagars. Innan dess är princip omöjligt.

• Lindis1974

Usch. Löss är så äckligt.
    Tiden går så sakta när man ruvar. Men snart så:)

• Lindis1974

Jag känner igen det där slemtorsk.
    Jag skulle råda dig att låta bli testandet ett par dagar. Det stressar bara upp dig och det ÄR för tidigt för att du ska kunna se något. Är ett ägg eller två fäst så har kroppen inte hunnit med att producera mätbar HCG.
    Vänta till fredag i alla fall. Jag vet att det inte är lätt men klagade jag av att vänta till RD12 så gör du det oxå.

Var det bra kvalitet på äggen ni stoppade in ?

Stor kram till dig.

• Lindis1974

Jenny : vilken dag i cykeln är du på? När skulle du ha mens? Om du testar med digital med veckoind. så det du ju om
    det stämmer.

• Lindis1974
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:49:05 följande:
    usch nej :'-(

jag har tagit ett CB-digital imorse och det visade gravid...

men börjar jag blöda så åker jag akut in direkt, åker inte ifrån sjukhuset försen dom
    kollat igenom hela mig!

tack för informationen
    Kram!
    Vad skönt jenny att det visade gravid. Stämde veckoindikatorn oxå?
  • Lindis1974
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 13:01:49 följande:
    den visade 1-2 så då skulle jag vara i v 4 ca och det stämmer rätt bra...

har inte så jätteregelbunden mens...
    Ja  i v 3-4 och då har du knappt passerat BIM, inte undra på dem andra blev så svaga.
    Grattis:)

• Lindis1974
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 13:07:05 följande:
    skulle haft mens i fredags eller lördags.

hade sista mensen den 4 november...
    Men då är du redan i v 5 ju:)
  • Lindis1974
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 13:28:17 följande:
    Jo...jag har testat...men det var negativt...så strecket i går var nog ett spöke
    Is i magen:) går inte att se ännu... snart så:)
  • Lindis1974
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 13:46:33 följande:
    Lindis.. jag har ingen is i magen.. jag har två EMBRYON....säg efter mig EMBYRO...plockade precis ur isen ur min cola... som jag ALLTID får göra på MC Donalds i Norstan (den vid systemet om nån undrar) trots att jag ALLTID beställer utan is  så får jag alltid...med extra mycket.....

Lindis... är det du som jobbar där och ser till att jag får is.. jag vill inte ha is i magen... gillar inte den känslan ha ha ha ha

PS jag har varit vaken sen kl 3 i natt...somnade vid tolv..allt på grund av min jävla katt.. så är det någon som vill ha en fet och pratsjuk katt..han pratar företrädelsevis nattetid eller när han är hungrig (vilket för övrigt är i stort sett jämt)...jag orkar inte med honom..... vi har honom vanligtvis ute på nätterna av just den orsaken men han har blivit en stalker...sätter sig på fönsterblecket och skrapar på rutan och skiker så det hörs över hela nejden.....
    He he... jag gillar ju is ju:)
    Jag vet exakt hur du känner dig.

Katten får du behålla;)
  • Lindis1974

Jenny: ta ett test på fredag igen. För du ska som du själv säger visa 2-3 nu men du kan vara precis på gränsen eller vara låghormonare.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester