• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Some oldies is back! Love it! Kul som bara den att vi börjar komma tbx igen :-P

• Gummsan
    mammelie skrev 2014-02-09 20:29:11 följande:

Gummsan: hur går det för dig?

Jo min lille är ju 17mån nu. Vi har bestämt oss för en till. Just nu har det blivit lite trubbel i paradiset så vi får se. (Inte mig och mannen men i familjelivet ändå) Hur går det själv?
  • Gummsan
    mammelie skrev 2014-02-09 20:48:44 följande:

Gummsan: ang bebisverkstaden så har den legat på is i ett halvår typ pga sjukdom och dödsfall inom familjen. Hade min första äl på 4 månader i tisdags och släppte då 2 ägg. smile1.gif Får se om vi lyckas denna månad. smile1.gif

Beklagar sjukdom och dödsfall Åh shit va spännande! Då håller vi tummarna nu. Tvillingar hade väl vart lite coolt med :-P
  • Gummsan
    mammelie skrev 2014-02-09 21:06:45 följande:

Jo. Tufft med tvillingar...men nu har ju jag 3 barn redan... haha!

Äl +6 för dig idag? Har du några känningar?
    Hur gamla är dina kids? Mina är födda -04, -08, -09, -10 & -12. Japp äl +6. Högre temp annars känner jag noll. Brukar inte ha några symtom. Mer än att typ veta att jag är gravid. Dom kommer oftast senare som trötthet och söt/salt sug. Men tror inte det tagit sig.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester