• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sina86 skrev 2014-08-23 15:10:22 följande:

phpBvsR8284082.jpg

Ska jag tolka det här ägglossningtestet som positivt? Översta från idag, nedersta igår.

Får aldrig starkare än såhär som du får på dina stickor. Men när jag får så har jag glad gubbe på cb äl test med. Så enligt mig är det positivt.
  • Gummsan
    Bubbles skrev 2014-09-01 14:42:40 följande:

Hej på er!

Längesedan jag skrev här... Blev gravid och fick behålla efter flera års kämpande är nu gravid i vecka 30.

Min fråga är om någon har behov av ägglossningstester (stickor från testlagret och graviditetsstickor från one step.

Jag har 7 gravtest och 41 ägglossningstester. 
    Om någon är intresserad så pm:a gärna mig här så berättar jag pris (billigt)

Grattis till er nyplussade =) 

Intresserad men verkar ej kunna pma
  • Gummsan
    Bebben84 skrev 2014-09-05 08:37:38 följande:

Hej! Tog detta ÄL-test idag på ÄL+7 och två streck kom upp? När jag hade ÄL fick jag inte så här starkt streck utan fick endast utslag på det digitala. Någon som vet om det är vanligt? php9Q3h2p23493.jpg

Får alltid två streck på ältest. Olika styrka dock. Starka streck (ej starkare) får jag vid äl och dagen innan mensen kommer.
  • Gummsan
    Bebben84 skrev 2014-09-05 12:20:32 följande:
    Jag har aldrig fått det. Inte ens vid ÄL. Därför jag blev fundersam :)
    Oj okey. Testa gravtest ist då tycker jag :-P Låter lovande jö!
  • Gummsan

Och som den testgalna brud som jag är kunde jag inte låta bli ett RFSU testa tidigt :-P Är nog spökstreck trots att jag inte fått de på dom innan.

• Gummsan
    FruToria skrev 2014-09-07 13:10:41 följande:
    jag ser absolut någonting !!! Men väääääldigt svagt. Hur tidigt har du testat . Kanske om två dagar de blir tydligare.
    Är alldeles för tidigt för att de ska va äkta :-/ Om jag nu inte haft äl tidigare än vad jag trodde. Trodde äl va i söndags-måndags typ.

Testet utplockat:
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2014-09-10 14:28:24 följande:

Tack bebben84 för hjlpen.

Nå tjejer vad tror ni? Ser det iinte utsmetat ut el är det pluss?

Tycker det ser ut som plus jag! Vad är det för test?
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2014-09-10 14:58:52 följande:

Gummsan. Jag vet inte. Det är köpta från tradera och det var ett vit paket som det står med stora bokstäver HCG på ich test strip så jag vet inte om de ger spök el inte

Så starka är väl inte spök? :-P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester