Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
CB helt blankt
CB helt blankt
Hej igen tjejer!
Har testat med Testlagrets kassetter i söndags, måndags, tisdags och onsdags. I söndags blev det ett svagt svagt streck efter 3-4 min, de andra dagarna så negativt det bara kan bli inom testtiden (har bara synts ett streck när de torkat och det inte räknas längre). Igår testade jag inte alls eftersom jag var säker på att mensen skulle komma och dessutom var de billiga testerna slut. Fick en flytning natten till igår som innehöll minimalistiskt med blod och trodde då att mensen var på G. Men under gårdagen kom ingen mens alls och inga fler sådana flytningar heller. Så imorse tog jag ett test från Clearblue som visade följande, hann knappt lägga ner det innan plusset kom total lycka!!!
Grattis till alla plus!
Morgonens test! Får nog ge upp hoppet denna månaden med :(
Får alla sånna här streck på testlagrets stavar? (Isärplockat) får ju inga streck på några andra. Ja förutom one step skiten då.
Någon som ser något? De är samma bild bara trixad & otrixad , bim -2 & inte morgonurin och hade inte kissat kanske 1h före.