• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

längtarefterbarn skrev 2014-01-19 22:40:44 följande:
    Vet du säkert att det är falska + ?
    Ja jag har tagit både CB och testlagrets i samma urin och de visar inget
  • Gummsan
    Gummsan skrev 2014-01-19 22:52:19 följande:
    Ja jag har tagit både CB och testlagrets i samma urin och de visar inget smile4.gifphpuQOMGK04681.jpg
    Tomt så one step är falska
  • Gummsan
    JanNa7 skrev 2014-01-20 01:01:00 följande:
    Ja men mina one step mäter från 10. Testlagrets och cb är väl från 25?
    Dom ökar inte heller. Har visat samma i en vecka. Alltså falska plus.
  • Gummsan

Va bombis på att mensen startade igår. Men ja fick rosa slem två ggr sen bara smärta inget mer. Kommer kanske igång men de känns skumt. Fick positivt äl-test för tre dagar sen så jag antog den reagera på mensen som skulle komma. Inte har man väl äl på dag 26 och rosa slem två dagar senare??

• Gummsan
    V79 skrev 2014-01-21 21:10:23 följande:

Dom testen kan man se något på, är strecken gråa eller rosa? Är det tls stav? Den har fungerat bra för mig.
    Asså är det inte kassetten jag har?? Det är TLs stav då Rosa men ubersvagt. Är bara detta och one step som visar. Ser inget på cb eller vanliga TL stickor.
  • Gummsan
    Sötnöten skrev 2014-01-21 22:12:51 följande:
    Jag tycker mig ana streck på båda testen! Lite roligt, jag minns när du plussa med förra! smile1.gif Jag håller mina tummar för dig!
    Tack Får vänta och se :-P
  • Gummsan
    Mintursnart skrev 2014-01-22 14:28:15 följande:

Syns det bättre nu? Jag ser det tydligt! phpB57DsQ53385.jpg

Vilket är det? Testlagrets stav?
  • Gummsan
    Sofiakb skrev 2014-01-23 15:41:37 följande:
    Äsch då :( ser det själv bara riktigt tunt... Som nedan om jag mörklägger den... Men vill ju bara att det ska va klart o tydligt :( tack för din åsikt iaf :) phph1FUTe61464.jpg
    Fått massa spök på one step både blå och gröna denna gången
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester