• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pellefanten skrev 2012-03-07 08:01:03 följande:

Omixtrat

Mixtrat

Ser ni också?  =D
    Grattis =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-03-07 08:33:30 följande:
    funderar på att ringa till kk som gjorde vul på mig,hon verkade lite stirrig den dr! hon trodde det va en fostersäck med rest i ! tänk om det inte va det ?? äh jo annars hade hon väl inte sagt så ?? tycker det är konstigt att man ska behöva gå och ha rest i magen !!!! att dom inte kolla upp en 
    ring dit igen!!!! tycker jag helt klart!!!

Jag fick ju kolla HCG nivån för o se att de kom på noll (nu fick ju jag en stor blödning) men jag menar de kollar upp ordentligt, tycker du ska be dom kolla igen och även ta ett HCG prov i blodet (eller gjorde dom de?)
  • Jennie83
    JennyOhlsson skrev 2012-03-07 08:38:20 följande:
    Vecka 9 idag
    Grattis till alla nya plus här inne !
    Åååå grattis, till  nio veckor =) 
      har 5 veckor kvar dit =) o hoppas jag når fram =)
  • Jennie83
    JennyOhlsson skrev 2012-03-07 08:43:00 följande:
    Tack!
    Håller tummarna för dig!
    Illamående och ömma bröst men det är bara härligt!
    Man vet ju vad man ut av det sen!
    ja här e brösten som nå kärnkraftverk känns de som..... lilleman råkade sparka mig i ett bröst då vi busa igår, o alltså ja va tvungen o behärska mig så att tråana ite skulle komma.
    e nervös över mf, men försöker inte tänka så =)
    o ha även börja känna av lite illamående,
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-03-07 08:45:23 följande:
    ja de gjorde dom ... sköterskan jag pratade med sa bara att det va neg ?!! jag vet inte , bara förvirrad nu ! inget mer iaf, ingen blödning än,tappen inte öppen !
    för HCG i blodet ska ligga på  0 som bm sa till mig efter mf, men att hon sa bara sådär. tycker d ska ringa dit ifall du e orolig!!!
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-03-07 08:52:37 följande:
    God morgon...

Thjoooo v 13 (12+0 ) idag..Glad

Grattis alla ny plussare Glad   
    Underbart =) hur mår du nu??? kram
  • Jennie83
    Sömntutan skrev 2012-03-07 09:10:43 följande:
    Är kassettesten bättre än stickorna eller spelar det ingen roll?
    kassetterna använder dom på gyn här, men dom e svåra få utslag på från början tycker jag. stickorna e bra också
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-03-07 09:12:31 följande:
    Jag mår fortfarande dåligt.. Spyr varanan dag ca.. orken är som bortblåst...

Ska till läkaren idag o se om det finns några andra mediciner de kan hjälpa mig med.. 
    huvva =/  hoppas verkligen du får hjälp så du börjar må bättre!!! kram
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester