• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissÖland skrev 2012-03-04 16:56:55 följande:
    Grattis Jennie, hur länge har du försökt???
    Tack =)
    Detta blev totalt 4:de försöket tror jag, 2:dra sen mf, fick mf i sltet av november
    kanske 4a skrev 2012-03-04 17:04:15 följande:
    Stort grattis Jennie!!! underbart Hjärta Får jag fråga hur bra ni prickade äl?

Jag har äl idag eller i morgo och jag är så galet trött på att inte bli gravid. Känner mig redan deppig och säker på att det inte kommer ta sig. orkar inte en  misslyckad månad till. Tre i min närhet ska ha barn inom 1-3 månader, jag vill också!!  
    Tack Hjärta 
    Vi myste måndag, tisdag, onsdag, fredag.

Fick fullt utslag på ältesten tisdag och onsdag, så vi prickade in ordentligt =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-03-04 18:25:39 följande:
    hej vänner. kompisens dotter mår bra !!puh

själv har jag lite feber och dotter sjuk så här håller vi sjukstuga med massa mys och glass=) 
    härligt att de gick bra!!!!

tråkigt att ni sjuka, hoppas ni kryar på er snabbt!!!
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-03-04 18:43:24 följande:
    ja fy va otäckt , stackarn har en spricka i skallbenet men det va ingen fara , sen har läppen delats på 2 från näsan ända ner.. men en plastikkirurg har sytt henne ....

ja dr med lillan idag , influensa men som tur va så lät lungorna bra ..hon har haft lunginflamationer innan så det va skönt att dom va bra !!

hur känns det nu =) lycklig som tusan ?? =) hi hi 
    ajaja =( huvva ändå, vart föll hon måste ju vart en ordentlig krasch, tur att de gick bra!!!

Sköntatt de lät på på din lillas lungor också inte kl med denna snuva som verkar härja över hela landet =/

JA =) de e ju underbart, lycklig men rädd att de ska gå fel, men så får man inte tänka, men lättare sagt än gjort, har kollat på digitala flera gånger o ler varje gång Hjärta
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-03-04 19:24:15 följande:
    Jennie: du lämnar väl inte oss nu fast du e preggo? ;)
    No no =) lovar!!!!
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-03-04 20:07:01 följande:
    jennie: ja jag ser :) tack för trixningen men jag hoppas det blir starkae och att det inte är spök. känns som mensen e på g? hur känns det i din mage? mensvärk eller inget alls?
    Jag hoppas mensen håller sig borta, tycker mina test såg ut så där innan dom tvär ändrade sig lördag natt =) håller tmmarna vännen
    Jag har molvärk i magen ha haft de till o från sen äl
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-03-04 22:00:35 följande:
    slå mig på fingrarna men i dagarna kommer 2 cb och 2 rfsu
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester