• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JanNa7 skrev 2014-01-16 09:13:34 följande:
    phptvZxoc55906.jpg
    Detta är mitt one step. Testa med ett annat vilket som typ. Jag har kollat med flera olika och alla visar - utom dessa.
  • Gummsan
    JanNa7 skrev 2014-01-16 11:48:50 följande:
    Var du inte gravid när du fick det strecket på one step stickan.
    Nepp. Har fått massa såna här test i flera dagar. Nu har jag testat RFSU testa tidigt, CB vanligt och testlagret. Går inte se ett skit på dom andra testerna.
  • Gummsan
    And3rsson skrev 2014-01-17 09:22:08 följande:

Nån som vill låna ut sina ögon till mig?? =)

Åh de måste ju va positivt!
  • Gummsan

Tycker jag ser nått när ja tar isär det. (Ja vet va ni tänker ;-P) Det va ju några fler som sett på sina isärtagna test. Hur gick det sen??

• Gummsan
    längtarefterbarn skrev 2014-01-17 09:54:27 följande:

Vad tror ni?

Visst är det rött i strecket?? Verkar som jag fått svag stegring iaf eftersom alla tester numera visar färgade streck som går att trixa fram. Så var det inte för några dagar sen, då gick det inte avgöra färg/knappt se nåt ens med trix. Hoppas det fortsätter att stegra dock.

Är lite nervös över att det är så svagt, men det kanske är normalt? Är på BIM+7 ca. (+ - några dagar)

Ja ser!
  • Gummsan
    tovemaja skrev 2014-01-17 10:30:33 följande:
    vad är det för test och vad tittar vi efter? streck eller plus?
    Cb. Plus.
  • Gummsan
    EQ85 skrev 2014-01-17 10:42:02 följande:

Hej!

Frågar åt en vän. Ser ni något?

Tycker de påminner om mitt och jag ser svagt på de.
  • Gummsan
    miap01 skrev 2014-01-17 14:46:58 följande:

Vad tror ni töser. Kan detta bli något av det? phps5BIeh91508.jpg

Grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester