• Gummsan
    kanske 4a skrev 2013-11-21 18:55:36 följande:

Testar att lägga in min bild här med. Har inte hängt här på länge och "känner" nog ingen i den här tråden längre.

Testet är torkat och från igår äl +9. Testlagret som jag är van att få spök på men tycker det är aningen tydligare än vanligt.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
    Mig "känner" du Kan tyvärr inte svara på om jag ser något för jag får inte fram någon bild alls :-/
  • Gummsan

Va är det för fel på min kropp? Ingen äl stegring och inget +, ingen mens. Tog ut P-staven 29/10....

• Gummsan
    LovisaC skrev 2013-12-03 11:06:52 följande:

Det kan dröja med ägglossning efter p-stav. De hämmar ägglossningen helt och kroppen hinner inte alltid med. Jag hade ingen ägglossning på etr halvår efter uttag - och flera vänner med mig. Däremot finns det såklart dem som lyckats per omgående också.
    Okey. Tack Suck...
  • Gummsan

Hej alla. Igår hade jag glad gubbe på cb ältest. Hade sex. Idag ingen glad gubbe och nu ikväll började jag blöda. Någon som vet Hur det kan bli så?? (tog ut P-staven 26/10 tror jag de va)

• Gummsan
    Gummsan skrev 2013-12-24 00:42:59 följande:

Hej alla. Igår hade jag glad gubbe på cb ältest. Hade sex. Idag ingen glad gubbe och nu ikväll började jag blöda. Någon som vet Hur det kan bli så?? smile4.gif (tog ut P-staven 26/10 tror jag de va)

Ingen?
  • Gummsan
    Sofiakb skrev 2013-12-29 08:05:41 följande:

Och varning för testlagret! Verkar alltid ge streck och falska förhoppningar :/ php6Ws6Pq85523.jpg

Vilken är nyast? Tycker det är stegring om det går nerefrån och upp!
  • Gummsan

Alltså två dagar innan julafton fick jag glad gubbe på ältest och vi hade sex.

På julafton började jag blöda! :-O

Kände mig knepig idag och tog ett rfsu gravtest och det visa såhär efter 20min (efter 30min ska man ej läsa av det)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester