Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
www.familjeliv.se/Hem/malin84johansson/galleri.php vill ni hjälpa mig ser ni ett plus eller inte
www.familjeliv.se/Hem/malin84johansson/galleri.php vill ni hjälpa mig ser ni ett plus eller inte
Testar att lägga in min bild här med. Har inte hängt här på länge och "känner" nog ingen i den här tråden längre.
Testet är torkat och från igår äl +9. Testlagret som jag är van att få spök på men tycker det är aningen tydligare än vanligt.
Va är det för fel på min kropp? Ingen äl stegring och inget +, ingen mens. Tog ut P-staven 29/10....
Hej alla. Igår hade jag glad gubbe på cb ältest. Hade sex. Idag ingen glad gubbe och nu ikväll började jag blöda. Någon som vet Hur det kan bli så?? (tog ut P-staven 26/10 tror jag de va)
Hej alla. Igår hade jag glad gubbe på cb ältest. Hade sex. Idag ingen glad gubbe och nu ikväll började jag blöda. Någon som vet Hur det kan bli så?? (tog ut P-staven 26/10 tror jag de va)
Heeeelt sjukt!!!!!
Och varning för testlagret! Verkar alltid ge streck och falska förhoppningar :/
Alltså två dagar innan julafton fick jag glad gubbe på ältest och vi hade sex.
På julafton började jag blöda! :-O
Kände mig knepig idag och tog ett rfsu gravtest och det visa såhär efter 20min (efter 30min ska man ej läsa av det)
Närmare