• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zunrose skrev 2014-01-13 18:27:23 följande:

fick gravid på digitala jag är glaaaad smile1.gif

Grattis!
  • Gummsan
    Patricia Helena skrev 2014-01-14 12:31:08 följande:

Gravid efter 7 år. Sänder hopp till er där ute! Också vill jag säga att test lagrets grav stickor är skit ! Knappt synligt positivt medans på Clearblue starkt plus direkt :) phps4HTIK52564.jpg

Åh jättestort grattis!
  • Gummsan
    Eleminan skrev 2014-01-14 19:00:51 följande:

Så här såg det ut i förmiddags. Men cb digital säger INTE GRAVID :(

Varför? Vad stämmer? Om det ger utslag på sticka borde det väl göra det på digital? phpfQ3dlT27624.jpg

Detta måste vara positivt. Cb digital är inte så känsligt. Har du inget vanligt cb?
  • Gummsan
    anyminutenow skrev 2014-01-15 10:51:23 följande:

http://www.familjeliv.se/hem/anyminutenow/galleri.php?cur_album=Standard# Någon ser ser något på denna?? Tagen ca en halv till en dag efter den första jag la upp. Ser nåt mer på denna, och även att det är åt rosa hållet. Någon som ser eller börjar jag bli knäpp? Är väl starkare än den förra jag la upp? Snälla hjälp! Haha, blir tokig. Skulle betyda jättemycket!

Kommer inte åt ditt album. Behörighet saknas står det. Du får ändra i inställningar
  • Gummsan
    JanNa7 skrev 2014-01-15 12:27:24 följande:

Ok bim -1 börjar ge upp nu :( någon som ser något el vill trixa? phpGEsBbL84605.jpg

Inte duktig på att trixa men såhär blev de. Ser nått speciellt på mitten. Ca är det för test?
  • Gummsan
    JanNa7 skrev 2014-01-15 13:31:13 följande:
    Tack! Det är one step test från tradera. De till höger är taget i morse. De i mitten igår em och det till vänster igår morse. Lägger in färska testbilden från i morse också :) phpH2o03x14244.jpg
    Har också one step från tradera fast med tulpanen på. Får med streck. Tog ett cb imorse och de va blankt Hoppas dina är äkta.
  • Gummsan
    JanNa7 skrev 2014-01-16 07:20:30 följande:

Godmorgon tjejer! Dagens test på bim. Vad säger ni? Vågar man börja hoppas? php7oINBy93487.jpg

Tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester