• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fru Amer skrev 2014-01-30 18:31:02 följande:

Tog mitt digitala nu :)

Och fick Gravid 1-2 :D

Grattis!!
  • Gummsan

Fick Glad gubbe den 18/1, och 20-26/1 fick jag rosa och ibland bruna flytningar. Och nu idag fick jag också glad gubbe på äl testet. Fan fattar inte min kropp alltså.

Nån som har en teori?

• Gummsan
    Dakine skrev 2014-02-03 06:57:24 följande:
    Du kanske fick glad gubbe nu, för att du är gravid? Om du blev gravid den 18 borde det synas på graviditetstestet nu. Jag hade ÄL 20/1 och BIM idag. 
    Gravtesten visar inget. Möjligt svaga streck efter de torkat så det är ju inget. Borde vart starka då. Glad gubbe även idag så det är väl äl på G. Skumt men ändå. Om jag hade glad gubbe igår och idag när borde äl va och när borde BIM bli?
  • Gummsan
    Bubbles skrev 2014-02-03 20:42:44 följande:

Jag blir rent nossig...  Nu efter jobb. Inte testat på två dagar. Enligt mig skulle jag haft mens igår och enligt familjeliv så ska den komma imorgon. Tog ett av dom där billiga one step-testen... Icke gravid på digitalt i typ torsdags förra veckan. 

Testa ett nytt cb nu för det där ser positivt ut.
  • Gummsan

Äl hjälp tack. I förrgår fick jag glad gubbe. Igår morse fick jag glad gubbe. Igår kväll va strecket jätte svagt alltså negativt. Trodde då ägget släppt. Men nu ser testet ut så här! När är äl egentligen?

• Gummsan
    majja77 skrev 2014-02-04 09:17:00 följande:

Ser ut som om du har max fertilitet idag
    Men jag hade pos i förrgår och igår morse med. Så här va de då. ( igår kväll va det helt blankt nästan)
  • Gummsan
    Finmamma skrev 2014-02-04 09:57:54 följande:

Snälla ingen som kan trixa? jag vet inte hur man gör, annars hade jag gjort det själv

Grattis till alla som har plussat!

Trix
  • Gummsan
    Bubbles skrev 2014-02-04 10:04:41 följande:

Fick gravid 1-2 på digitala :)

Köpte pp väg till jobbet och kissade direkt.

Tack alla föe lånade ögon och hejarrop :)))

Grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester