BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Jo, jag låg och lyssna efter ljud och på maken en stund sen somna jag om... För att sen vakna med panik över en öken i munnen Undrar hur man låter när man känner sådär...
Skotta? Jösses, orkar man det gravid, gör det knappt annars heller Det är duktigt gjort!!
Såna brandvarnare låter bra, för vi har ju 3 barn på våningen ovanför... Det är toppen ur leksakssynvinkel! Inget på "vår" våning och så har de små en egen våning
Nu har jag hackat en sallad, stekt och såsat ett kilo kycklingfile och klyftpotatisen är i ugnen. Nu kan jag knappt stå! Så ont i skinnet på magen, känns som det ska brista... Så nu ska jag bara slappa, kan ju inte annat heller. Och upplysa maken att det är snabbare maträtter som gäller snart, där jag slipper stå så länge
Julius Låter inte kul det där.. Hade nå liknande i börjarn av denna grav, klia nå grymt och blev ju öm som satan ... Och sen har jag har haft nå liknande på lårens insida, klia sönder mej totalt. Gärna vid grav men denna gång har jag stått emot viljan att vara destruktiv.
Nu är liten välkommen, är i vecka 36 nu!! Och med tanke på sparkarnas styrka så är h*n klar....