Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jo, jag låg och lyssna efter ljud och på maken en stund sen somna jag om... För att sen vakna med panik över en öken i munnen Undrar hur man låter när man känner sådär...

Skotta? Jösses, orkar man det gravid, gör det knappt annars heller Det är duktigt gjort!!

Såna brandvarnare låter bra, för vi har ju 3 barn på våningen ovanför... Det är toppen ur leksakssynvinkel! Inget på "vår" våning och så har de små en egen våning

Nu har jag hackat en sallad, stekt och såsat ett kilo kycklingfile och klyftpotatisen är i ugnen. Nu kan jag knappt stå! Så ont i skinnet på magen, känns som det ska brista... Så nu ska jag bara slappa, kan ju inte annat heller. Och upplysa maken att det är snabbare maträtter som gäller snart, där jag slipper stå så länge

Julius Låter inte kul det där.. Hade nå liknande i börjarn av denna grav, klia nå grymt och blev ju öm som satan ... Och sen har jag har haft nå liknande på lårens insida, klia sönder mej totalt. Gärna vid grav men denna gång har jag stått emot viljan att vara destruktiv.

Nu är liten välkommen, är i vecka 36 nu!! Och med tanke på sparkarnas styrka så är h*n klar....

• 4barnsMom

Morotsjos Vackert!!
    Jag hade en liknande början på min grav och Bm sade åt min man att det var bara för det är min tredje... Mammabyxor v 6. Sen började jag ju läcka vatten v 12 och blöda och sen en stor suspekt sak som kom ut. Magen blev mindre då... Så min man är säker på att vi skulle haft 2 här med. Jag vet inte och på KK kunde de inte säga säkert heller.

Jag kolla min olja för bebbar från Oriflame, den är alkoholfri och luktar så gott, kamomill och aloe. Finns det olja för barn med alkohol i!? Det är grymt...

• 4barnsMom

Jo, julius min hänger med nere i ljumskarna. Slår i magen när man ska gå upp för trappen, jobbigt. Jag ska ta mej ett snack med min BM imorgon.. Har ju med 4½ v kvar, och nu känns det för drygt.

Jag har massa funderingar och tankar om hur stor denna bebbe är egentligen!? Måste kunna få ett tillväxt UL.. mitt mått är ju lite högt och är det ännu mera imorgon så får hon lov att släppa iväg mej på ett... Är ju hon som skrämt upp mej!

Sen är jag ju rätt säker på att de räknat 1v fel, men det är okej om inte... Jag brukar ju gå över tiden med!!! Så om den är stor+1v fel+ 1-2v över tiden.. Blir ju ett monster på 5-6kg!!!

Och det är ju inte HELA världen, men jag har fått för mej att det inte är så bra för de små liven att bli för stora, hjärtat kan ta stryk under förlossningen..

Så nojjig jag blivit...

• 4barnsMom

Vissa dagar är här inge drag alls... Idag var inte en sån dag! Fick ju läsa ifatt från igår!!

Varit hos min Bm och hon blir bättre och bättre.. Som vanligt är hon själaglad att jag inte har diabetes och höjer mitt hb, jag titta frågande på henne.. 128!? Jag äter ju inget... Så jag må väl ha bra kost då! Tog ju en leverstejmacka imorse

Sen till (lilla) Magen då... sf-mått 37cm!? i 35 fulla veckor... Vad kom det från... Så jag fick min viktskattning! Ska dit på måndag och se min (lilla) monsterbäbis

Ingen fix här heller Vi ska plaska runt lääänge.. Kan bli först på BB sa hon.. Rörligt huvud nere där..

Hjärtslag på 157, det gillar vi, pigg o glad!

• 4barnsMom

malinz81, jo vi håller måttet! Jag tror ju inte denna är sååå gräsligt stor, men vill ju inte chansa... Och så kul att se den en gång till!

Grattis till flytt cast77! Till Vaggan Linda! Och givetvis korgen, kidA Ellinyl, Wellcome Back! Missat nån så gratiis till er med!!

33dagar kvar 35+2... Känns som det närmar sig med stormsteg! Nu vill jag bromsa och gasa... Det gör ju ont, men vill ju ha bebis!!

Föresten så är jag och maken fundersamma på OM man ska fråga om könet när vi är iväg om en vecka... Vill ju sååå veta!! Men det känns ju som att öppna klappen typ kvällen före julafton.. Hade varit mera okej tidigare. Hur skulle ni göra/känna? Jag är sååå tve!!

• 4barnsMom

SnutteNuttan om du har tur så kan du locka ut din lilla.. Gör den avis vetja!

Jo, det känns fel att kolla kön nu... Vi får se hur det känns när vi är där, ser jag nåt som ger en hint om vad det är så kan jag inte gå och tro... Då är det bättre att veta eller inte se nåt alls. En snopp är ju inte osynlig, men en flicka kanske är lite mera svår för oss ovana...

• 4barnsMom

morotsjos, mina båda barn har haft förkylningsastma. Men det har varit svårt att visa doktorn ibland då de är bra när man kom dit. Är värst på natten. Blev så lungt när de fick lite välbehövd medicin och fick sova gott. Väste och pep om flickan så fort hon fick en förkylning, nu har det vuxit bort

Jag förstår att du ville veta som väntar två, är ju lite mera att förbereda med. Kläder och prylar, känns så iallafall...

SnutteNuttan, jag känner med lite så. Har jag väntat så länge så kan det va ett tag till

• 4barnsMom

Spännande!!! Har vi första 2 på G!!?? Anniga, du hade väl fått tidigare förut med? Julius, du då? Vad hade du för tid på förra?

Jag har ju haft 42+0 o 41+0... Man går ju av va spänning, det blir en kul tid framöver!!

• 4barnsMom

Gissar med på slemmisen, vilken v är du nu??

• 4barnsMom

Nattvinge, jodå sååå kissnödig och mina förvärkar blir bara värre och värre. Det trycker neråt så jag nästan knäar Ingen blodstockning dock.

Igår var det gräsligt..
    Satte mej i soffan efter att ha stekt pannkakor till en familj med 3 hungriga barn... Somna Det är när jag står och går, då får jag sammandragnigar från hell!! Och man måste ju röra sig... Men de slutar ju när jag vilar.. Om de kunde fortsätta

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!