BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Någon mer som knakar i magen? Det knäpper lixom och känns som om vattnet skulle brista när liten spjärnar... Det har det gjort med alla barn och inget har vattnet gått med, men det känns så...
Någon mer som knakar i magen? Det knäpper lixom och känns som om vattnet skulle brista när liten spjärnar... Det har det gjort med alla barn och inget har vattnet gått med, men det känns så...
Ja, tack då är jag inte knäpp heller! Undrar vad som händer därinne.... Någon som vet
Aha, kanske därför det kommer på slutet då.. När det blir trångt och bebis har fått leder som kan knäppa..
Lajban, det var ju jättegulligt. Med din dotter. Min mor drömde en son som hette Clinton Bläää! Och hon brukar stämma... Men inte Clinton!!
skånenettan, Japp kassaskåp! Därför de sa till mitt X att hålla i mej...
Mitt landstingslänk ligger med i "mina länkar" när jag försvunnit ett tag kan ni kolla.... Om inget händer (gud förbjude) så finns vi där rykande fort..
Cast77, visst sitter man här och snörvlar igen.. Och längtar såååå!!!
Klart vi får klaga, alla har det inte toppenskönt som gravida!
Idag har jag haft ONT!!! Var till stan med maken och det var hemskt, får ju sd av alla byxor som sitter åt. Mina Jeans börjar bli små över blåsan ungefär och jösses vilka sd jag fick på djuraffären. Men där finns många hyllor att gömma sig bakom så..
Ibland blir jag orolig när det tar i så. Kan inte alls minnas att det var så illa sist...
Och liten måste ligga rätt långt ner nu för jag kan knappt sitta vettigt på en stol, magen tar i låren.. Och i bilen, vill ju nå pedalerna! Tur vi kör buss, för den har ju jättedörr när man ska in och ut Har en skoda felicia med, men den är makens just nu...
Nej, nu är jag redigt trött på att vara gravid! Idag är en riktig jä--- dag!
Det enda positiva var att jag fick en massa gott från Oriflame idag (säljer sånt) så ikväll kan jag duscha läääänge och ha lite aromaterapi!! Det kan behövas.. Snyft...
kidA, jag tror att man kan gå in och beställa på nätet. Då ska det komma hem till din dörr minsann.. Jag ska kolla..
www.oriflame.se är ju där jag som säljare beställer..
kidA, gå in på "handla och sälja" Och där på "att bli kund" sen bara att följa vad som står. Men idag är bryt mellan två perioder, så från imorgon gäller nya katalogen Lycka Till och hoppas du finner nåt kul!
Jag har fallit pladask för "body and mind" luktar mumma... Kolla nätkatalogen sid 56-57 imorgon...
Vilka kanaler??? Men inte nu vid bollibompa va??? Då var jag körd, är det inte tv-spel så är det bompa. Här får man inte båda, bara välja (om man är barn...)
Är det salvi hos er med?? Haha, jo nog ska man mysa till det med doktorn ikväll Mmmm, serien är ju bra med
Linda. min första grav trodde jag att det var ryggen Som var limpan, men det blir alltid så i ett visst läge. Tror jag fått förklaringen att det är när vi spänner magmuskeln som man får en limpa längs hela magen. Får lika nu med
Idag är en trött dag.. Lämna mina barn till dagis/skola vid 8.30 sen hem och somna i soffan.. Vakna vid 12 Men sååå skönt var det
Min vännina har en flicka född i mitten av dec, hon har nu fått sin rytm och sov från 11 igår till 9.30 idag Sån bebbe vill jag med ha! Hon har över lag varit sån "snäll" bebis.. Samma med min bonussons mammas nya bebbe, född 30 dec. Gnäller knappt, skrikar sällan... Äter, sover och är söt..
Undrar vilka odds det ger oss? Är alla snälla barn slut när vi får? Sjuk jag är, jag vet...