Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jo, jag blev sjukskriven v 28 för förvärkar i massor. Var då öppen för ett finger, men det var okej för omföderskor, och inte så mycket tapp kvar... Minns inte hur det var med dottern är ju 6 år sen...

Men inte var det såhär mycket sd... Jag har ju gått över med de andra med så min kropp kanske bara luras med mej.. En månad till kan det väl vara lungt men sen så ska jag allt dammsuga

• 4barnsMom

Anniqa. Min slemmis förra gången kom kvällen innan dottern. Den var som ett gigantiskt gelehallon! Denna gång var det nog bara en bit av en... Det var som en jätteseg snorbobba, stor bobba.. Och inte så röd. Ursäkta intimiteten Jag blev kollad bara för att jag haft så onda sammandragningar, annars kollar de ju inte nåt...

Jaha, varit hos bm igen då...
    Behövdes inget urinprov, var ju så bra sist..
    Behövdes inte kolla hb, var ju bra sist det med..
    Sockret och trycket kolla hon och det var bra, skönt!

Sen till det mest spännande, måttet! För jag har ju varit så hög, denna gång hamnade jag mitt på den högsta kurvan, jippie! Första gången vi prickat kurvan alls, har legat en bit ovan förut.. Hade 34cm i 33 fulla veckor.

Så man är en än gång godkänd

• 4barnsMom

SnutteNuttan Jo, det var det jag tänkte när jag såg den då för 6 år sen och jag glömmer den aldrig. Hihi, jättegelehallon! Blir fundersam för jag är ännu "snorig" därnere men det kan ju gå tidigt väl... Tror nog inte vi får nån ny slemmis när den släpper så sent..

Har du med förvärkar? Jag har som bara den... Men det kan gå långt mellan dom..

Kanske får barn i tid denna gång! Har fått mina 42+0 och 41+0 Men aldrig varit öppen såhär tidigt och har ju en ny man som jag inte fått barn med förr

• 4barnsMom

V 36 låter bra, då kan jag meddela min kropp att ny slemmis inte beställs Får väl färdknäppa bort den då och då...

Vi måste hålla hoppet uppe! Ska bli kul att se när vi får.

Jag skulle med vilja veta om hjärtljuden följer pojke/flicka? På kul bara.

Min har varit på 159,153,143,152,143,138.. Så denna följer inget mönster alls! De andra två har jag lätt kunnat gissa och de blev rätt! Ni då? Vad har ni och vad tror ni om teorin?

• 4barnsMom

Visst vill vi inte! Men hur ska vi få ut dom små liven?? Det är ju den eviga frågan...

6 veckor känns sååå länge! Men tiden har ju gått fort hittills så... Känner mej inte så klumpig denna gång faktiskt.. Har inte gått upp så mycket .. 14kg nu, hade ca 35kg extra med sonen..

Jag har en känsla av att jag lagrar vatten i kroppen nu... Ser ut som om jag gjort en läppförstoring varje morgon, och jag hade nog innan.. Så jag ser kul ut, sen ger det sig under dagen eller om jag vänjer mej bara Flera svullna kvinnor här?

• 4barnsMom

Snuttan Klart det var vatten! Min mage väger 10kg nu!

Nejdå, men visst är det skönt när man kan tappa lite fort sen när man kissar. Fick min son på sommaren och tappa 12kg när han föddes, och han vägde 4360gr, sen var resten extra massa som försvann. På två dagar...

Då är du med så fin! Jag kan bara ha min vigselring nu, snart är jag väl ogift helt...

• 4barnsMom

Snutte83 Välkommen! Du ligger 2 dagar före mej. Spännande, första?
    Trist att bli ensam, men i vissa fall bättre än att vara olycklig kanske...

Idag var jag en trött mamma, gick med barnen till skolan, första efter lovet.. Kom 5 min försent... Är ju inte så smidig längre Fröknarna förstod och ojade sig över kulan, var ju 3-4 veckor sen de såg mej sist...

Men det var alltså det längsta jag gått sen jag slute jobba före jul.. Hm... Ska gå med dom resten av tiden tänkte jag, men jösses vilka förvärkar! Och nu på em fick jag ett par som gjorde riktigt ont.. Kanske gör susen mot slutet av januari..

Sen somna jag i soffan och maken fick fixa mat.. Haha, är så virrig!

Nu ska vi skratta gott och se nån ny serie på 4:an om sexproblem.. Popcorn!!

• 4barnsMom

SnutteNuttan, Grattis då!! psss, det blidde det här med igår *sss* Men det blir rätt ofta här Allt hänger väl på hur man är!

Serien var ju lite kul och vi satt och insåg hur lyckligt lottade vi är! Men känner igen sig från tidigare förhållanden... Men jag är så pryd, skulle aldrig sitta och diskutera sånt i TV!!! Tänk bara på mamma och vännerna

Snutte83, mmm Jo, jag minns första. Det är en upplevelse att ta in! Nu går det för fort och är mycket annat att hinna med. Men bättre än när jag fick min andra, hade då en son som var liten med och nu är de stora och kloka barn

• 4barnsMom

Jo, visst seru! Kamera i högsta hugg och på morgonen! Mmmm, inte för att jag är SÅ pryd men där går min gräns med... Sen alla samtal, och att ljuga för sin partner... Det skulle inte jag gilla om min gjorde...

Min lust har konstigt nog varit konstant som vanligt, min man är sååå lycklig! Tur att han uppskattar det då.. Men börjar känna sig en aning otymplig dock..

• 4barnsMom

Underbart med dusch på BB, håller med och ler... Mellan 18.00 och 19.00 får alla komma, men jag brukar ta det på dagen och gå ner till cafeet.. Är ju trött och bebismysig på kvällen...

Mmmm, är ju då bara jag ska sitta och bara vara vi, myyysa och glömma världen omkring. LÄNGTAR!!!! Ska stanna en vecka! Tills de slänger ut mej. (Har ju 3 troll hemma vet ni) Pappa och syskon är välkomna hela dagen utom mellan 14.00-15.00 siesta!

Idag har jag insett att det här är totalt livsfarligt att vara gravid. Igår va det kallt och snö och fint, vintervägar och så. Imorse plusgrader och bara is!! Fasa, jag gick med barnen till skolan och höll på att inte kunna gå alls. Lika vid varje affär, ramlar jag så stämmer jag brallorna av dom, jag lovar!

Nog gnällt! Har alla tillgång till landstingets webbisar? Alltså om ert BB lägger ut på nätet.. För det vore väl kul om vi kunde se varandras underverk? Falun har ju så min kommer ut och det inte blir en häst eller nåt..

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!