• Tokmaja

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Snuttgurka - Jag var förkyld, tror det var förra förra veckan (dagarna flyter liksom ihop..) och det var ingen höjdare. Stackars min kille kan jag säga, gnällde för att jag var gravid och samtidigt för förkylningen... Hade ingne hög feber i alla fall. hoppas verkligen du slipper det. Vi ska ju föda barn snart, väldigt snart!!

• Tokmaja

bheliom - Håller tummarna för att det ska starta innan den 13:e, men du vet i alla fall att du inom en väldigt snar framtid får träffa din lill*

• Tokmaja

Nu är jag tillbaka från BM, sista besöket... Hon skulle ringa till BB så jag för en kontroll där för ev igångsättning. Eftersom de hade gått för dagen så skulle hon höra av sig till mig på onsdag så jag får väl en tid ibörjan av nästa vecka. Livet känns ltie lättare, men det är ju aslångt till måndag om en vecka. hoppas lill*n fattar att h*n ska ut innan dess..

Alla värden var bra, mitt blodtrycket lite högt men klarade sig inom gränsen. SF var 38 så mgaen har inte blivit så mycket större (1 cm tror jag), hjärljuden låg på 132 idag (brukar ligga på 140) och min vikt lämnar vi utan kommentar (+25kg räcker att säga..)

• Tokmaja

Åååå, va roligt snuttgurka!!! Du får läsa när du komemr hem! Äntligen!!

Här händer det fortfarande inget. Glömde vad BM sa i måndags, fick också ordinationen "Färdknäppen" Testade men det ända resultatet jag fick var att springa upp extra gånger på toa för att kissa

Idag har jag städat och gått promenad i det härliga vädret, men det verkar inte heller funka...

Morotsjos - 3 snörvliga bar och du som pricken över i.. Hoppas att det snart går över!!

SnutteNuttan - Tänk att det kan vara så spännande med en våg.. Så länge det inte gäller ens egen vikt Låter som om ni alla 3 har fått en bra start ihop!

• Tokmaja

Linda - Hoppas verklgien att det är din tur nu!!!! Skickar med en länk som jag har hittat om att klocka
    www.dragonsept.com/mnfiddledragon/contraction.html
    Men vem vet, du kanske får läsa detta efter att Rolle tittat ut

Inatt har jag sovit ljuvligt, hade nog sovit lite till om inte den ena hund behagat att ta sig en egen tur nu på morgonen. De skulle åkt med husse till dagis idag, men nu får jag kliva upp och köra in dem. *pust* Har ingen lust att skrapa rutor och sätta mig i en kall bil... Får väl passa på att köpa lite färskt bröd om man ändå är i stan!!

• Tokmaja

Gud va skoj Linda *Hejar fram Rolle*

Nu har min mormor och morfar varit här och fördrivit lite tid åt mig. Nu tänkte jag ta tag i baket och middagen, kan ju vara bra att äta nått mer än prinsessbakelse *mmmmm*

Hoppas att det snart startar för oss som är kvar *vill också ha bebis*

• Tokmaja

Har fått en tid på special mvc tis den 14:e, då kanske det startar för mig också

• Tokmaja

bheliom - har också funderat på det där med hinnsvepning.. Vetinte vilka som får det, måste vara väldigt olika för olika bb

• Tokmaja

bheliom - jag bor i alingsås så jag ska till Borås BB. vet faktiskt inte om de gör sånt där. Vet i alla fall att de använder sån där gel för att få igång det.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!