BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Har ju inte hängt på denna tråd så bra, men det kanske är dags nu när man slutat jobba och får lite fritid
Har ju inte hängt på denna tråd så bra, men det kanske är dags nu när man slutat jobba och får lite fritid
Axette - Har också sovit ganska gott i natt, bara varit vaken 45min istället för dryga 1 1/2 timma som jag brukar vid halv tre...
Hur uppdaterar jag?? Har inte så jättebra koll på det och gravidhjärnan vägrar fatta något..
BF har jag 28/2 så det är "bara" 9 dagar kvar idag!!
Jätte grattis till SnutteNuttan!!!!
Du kanske kan lägga till mig på den 28/2, har inte varit så aktiv här inne tidigare, men nu när jag är hemma har jag ju all tid i världen
Ellynil - ååå så spännande att vattnet gått *längtar* Hoppas att allt går bra idag!!
Här har man varit hos frissan och tagit en promenad med hundarna och då har det hänt massor!!
Selmas - Hoppas att det kommer en liten nu!!
Ellynil - Håller med hild, vila dig i fomr nu, hoppas snart att den lilla tittar ut
*räcker upp en hand* Jag är kvar, fast jag har ju precis hoppat på tråden
Linda - Vänner kan vara skit ibland, men du har ju Fredde och lill*n, det är ju värt 1000 gånger mer
Mmmmmmmm, mina älsade havreflarn med choklad skulle jag nästan inte kunna leva utan. Helst med 3 glas mjölk till
Stort grattis Selmas!!!! igen...
snuttan - Hoppas att det snart går bättre med amningen, skickar lite tålamod
2 nätter i rad har jag sovit som en stock, somnade även om fort när jag hade varit uppe på nattkissen. Hade också sååååå ont i höger ljumske igår så jag knappt kunde ta mig upp till sängen, men nu känner jag inget! Kanske det var den häftiga promenaden med hundarna som spökade...
Idag ska jag egentligen åka på ett föredrag med jobbet, men har faktiskt ingen lust. Beror nog på att de inte har hört av sig till mig om tid ännu. Behöver ju samlas vid 12, så då blir jag sur och sätter mig på tvären...
Snuttgurka - Har också tid på torsdag, men har ju lite senare BF än dig så jag får väl pallra mig dit... men för dig låter det som om du snart får åka!!!
Axxette - Hoppas att det är på G. Kommer tillbaka ikväll för att se hur det har gått!!
Linda - Visst är den irriterande den där ljumsken, sätter stopp för mycket, hmmm. Hoppas att duschen hjälper, kanske ska prova pckså..
Ha en bra dag alla, nu ska jag göra mig i ordning för fördraget som jag ska på med jobbet. Kaj Pollack är det som håller i det, fast jag kommer inte ihåg vad det handlar om
Nu är också jag vaken Vaknade vid 2-tiden inatt, kissnödig och sen kunde jag givetvis inte somna om. Så vad gör man på natten för att fördriva lite tid, jo, lägger pasians (hmm, stavas det så..) och sen läsa en sisådär 20 sidor i en bok. Sen var jag trött igen, gick bara 2 timmar.... Vakande när smabon skulle upp, han hade satt klockradion på säkert högsta volym, stod ut i en liten stund men sen var jag tvungen, GUD VILKEN VOLYM!!! Då gick han upp...Lotsade iväg sambon och dogsen (som går på dagis
, hundarna alltså...) och somnade om. Vaknade strax innan 10 så nu har jag hunnit äta min gröt och blivit på bra humör. Inga käningar dock, fast det är ju 6 dgar kvar till BF
Lajban - Hoppas att det kommer ingån på allvar!! *håller tummarna*