• Tokmaja

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Linda - Bor i en lite stad faktiskt Men det är komunen som driver det så det är dagverksamhet med handikappade. 2 hundar har jag, en cairnterrier och en berner senne. Kolla in www.bernerochcairn.com

Snuttgurka - Skulle man kunna få det där receptet på kladdiga choklad muffinsen, ha rinte boken...

• Tokmaja

Snöfall - Sy, gud va skoj. Hade jag haft ork(eller bätre prioritering kanske) så hade jag också sytt. Vill sy lite till bebsien, sängkläder och sånt... Klart man blir lite irriterad över bebisen som ligger i magen och har det gott, medans en annan ligger och vrider och vänder på sig.. Det gör ju inte saken bätre att brevid en så ligger det nån och snarkar....

• Tokmaja

Jag ser Lindas smilys... konstigt

Snuttgurkan - kommer inte heller in i din blogg...

Oj, nu har jag varit duktig i si så där 30 min, dammade ur bokhyllan i vardagsrummet. Det var itne gjort på länge märkte jag... *host, host*

• Tokmaja

Stort grattis till Ellynil!!!!

Ska också till BM idag, hon sa sist att hoppas vi ses när du har en liten, men så blev det inte denna gång... Blir nog ett till besök kan jag tänka mig.

I natt hjar jag haft super ont i fogarna och som pricken över i så känner jag att det är en förkylning på G Det är det sista jag vill ha nu...

Ja det där med amning och mat är ju inte helt lätt. Hoppas att jag kommer att lösa det på ett bra sätt för min lill*

• Tokmaja

Nu är jag tillbaka från BM, allt var bra som vanligt och bebben verkar inte ha några planer på att titta ut så jag fick en ny tid om en vecka *pust* 0,5kg upp och 1 cm på magen så nog växer den lill* *vill ha nuuuu*

• Tokmaja

cast77 - mitt sf mått är 28 men ligger på +25 i vikt
    Kul att jon har fixerat sig, nu närmar det sig i alla fall

• Tokmaja

Oj, är jag först vaken

Förkylningen ha rinte blivit bättre under natten så nu har jag tagit 2 alvedon och 2 underbart goda mackor med varm oboy till, mmmm. Ska försöka somna om snart...

Hoppas att det har hänt massor under natten!!! *heja snuttgurka och kanske en saga*

• Tokmaja

Snuttgurka - Låter väldigt konstigt.... Lyssnar gärna på svaret om du får ett!!

Oj, nu blev det trångt i sängen, två katter och en berner sennen.... Tur att sambon åkt till jobbet så vi får plats

• Tokmaja

Här händer det massor under natten och morgonen!!

Själv har jag sovit urdåligt i natt, iinte pga att jag måste upp och kissa utan när jag är sjuk så drömmer jag så mycket. Mycket konstigt har hänt i natt kan jag meddela...

Igår gick jag och sambon en promenad i skogen med hundarna, det var rejält med pulsning i snön så jag tänkte att det här borde få igång det hela. Slutade bara med att jag fick ont i fogarna, hmmm. Har ju några dagar kvar till BF, men nu är de inte så många så det kunde ju sätta igång..

Idag har jag testat att springa på stan, diska, tvätta men nu ska jag nog ta det lugnt ett tag. Smabon syter kommer i em och då ska vi ut med hundarna en kortis. Hon ska också ha barn men inte färrän 3 juli så sen blir det high life i släkten

• Tokmaja

Stort grattis Lajban!!

Vilken dag det blev. Skulle ju får besök av svägerskan (låter lite konstigt att säga det när jag är 25 och hon 23 ) för att ta en promenad, kort trodde jag. Slutade med att vi gick i 1 timma drygt. Så nu blir det väl ryggläge resten av dagen för både mig och hundarna... Tur att det är mycket på tv idag!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!