• Selmas

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Grattis Weiring till att duoxåfår leverans i helgen!!!!

Lycka till!

Selma kommer nog i april!

• Selmas

axxette:jag kan göradig sällskap för somblivande fyrbarnsmor så känner jag ingenting & lär väl gå över tiden igen.

• Selmas

jag vill inte väntalängre förnu är jag trött på min 100kilos kropp & vill ha ut Selma så hon kan ha påsig allafina kläder sombara väntar på henne.

• Selmas

japp. Bara en fick jag dagen före& det va tvåan.ettan 11dagar över& trean 4 dagar över då jag blev igångsatt pga njuront & det va bara 1½ år sedan ju. Trodde kanske att Selma ville ramla ur mig nu eftersomdet är så tätt.

• Selmas

ag är nu åter från BM & inget nytt alls utan allt bara bra. Selma är fixerad som berget långt ner & hb 129 & tryck 125/75. Vikt 99kg. Har fått ny tid tillbaka till henne den 2 mars. Tror ni jag vill åka till henne då eller!? Nä februari får det allt vara när jag ska föda barn...

• Selmas

Kikar oxå nyfiket in för att seomnågothänt under natten somgått! Vill oxå ha rapport om Bus.
    Annars är härlugnt & idag skavi shoppalosslite elleriallafall fördriva tiden med att gå i affärer & anstränga sig lite så Selma vill ut oxå.

• Selmas

Inga nyheter om bebisar än! Jag blir ju grymt besviken att ingen rapporterat något.
    Själv så har vi varit & gjort ett köpcenter på flera timmar så blir det ingen start härpåförlossningen såkan ni ju ge er på att jag kommer ha grymt ont ändå efter min shoppingrunda.

• Selmas

Hej!
    jag har fått veta genomen väninna till Snuttenuttan att de fått & allt gått bra,men sedan så ville de spara på mer nyheter tills de själva får säga det!!!
    Undrar så hur det gått för Weiring oxå & Villa Villekulla & vilka fler va det som va på G?

• Selmas

Smög in hos Linda& Fredde & hämtade listan:

Bebisar som ska komma!!
    15/2: villblifler
    17/2: snöfall
    20/2: Nattvinge
    21/2: Linda å Fredde, Malinz81, Ellynil
    22/2: selmas, Lajban
    23/2: Caza, cast77, majja, Bellis555
    24/2: Kanske en Saga
    25/2: Harley, Snuttgurka
    26/2: Kasper, hild
    27/2: Terran, frutti
    28/2: axxette, nattisen, ceciliaa, Weiring
    3/3: morotsjos

Bebisar som är födda!!
    31/1: skånenettan (bf 15/2), POJKE - 50cm 3090g
    4/2: Anniqa (bf 13/2), FLICKA - 48cm 3250g
    4/2: Angelbabe (bf 18/2), FLICKA - *väntar på info*
    6/2: kidA (bf 17/2), POJKE - 52cm 4090g
    17/2: SnutteNuttan (20/2), *väntar på info*

• Selmas

Jag skrev ett görlångt inlägg & så blev det databasfel
    Har sovit dåligt inatt & tagit igen det nu påförmiddagen & missat allt vad OS & Medaljer heter.Börjar bli förkyld igen &är totalt orkeslös igen. Shoppingen & färdknäppen igår gjorde ingen nytta så nu får jag väl ut & skotta & hoppas på under idag istället. Orkar inte vänta mer fastän jag trots allt har några dagar kvar. Kul att höra att andra somär beräknade efter mig som får värkar & måste åka in med nedstämmande för en annan som vill oxå
    Behöver mycket Love, Peace and understanding nu den sista tiden!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!