BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Grattis Weiring till att duoxåfår leverans i helgen!!!!
Lycka till!
Selma kommer nog i april!
Grattis Weiring till att duoxåfår leverans i helgen!!!!
Lycka till!
Selma kommer nog i april!
axxette:jag kan göradig sällskap för somblivande fyrbarnsmor så känner jag ingenting & lär väl gå över tiden igen.
jag vill inte väntalängre förnu är jag trött på min 100kilos kropp & vill ha ut Selma så hon kan ha påsig allafina kläder sombara väntar på henne.
japp. Bara en fick jag dagen före& det va tvåan.ettan 11dagar över& trean 4 dagar över då jag blev igångsatt pga njuront & det va bara 1½ år sedan ju. Trodde kanske att Selma ville ramla ur mig nu eftersomdet är så tätt.
ag är nu åter från BM & inget nytt alls utan allt bara bra. Selma är fixerad som berget långt ner & hb 129 & tryck 125/75. Vikt 99kg. Har fått ny tid tillbaka till henne den 2 mars. Tror ni jag vill åka till henne då eller!? Nä februari får det allt vara när jag ska föda barn...
Kikar oxå nyfiket in för att seomnågothänt under natten somgått! Vill oxå ha rapport om Bus.
Annars är härlugnt & idag skavi shoppalosslite elleriallafall fördriva tiden med att gå i affärer & anstränga sig lite så Selma vill ut oxå.
Inga nyheter om bebisar än! Jag blir ju grymt besviken att ingen rapporterat något.
Själv så har vi varit & gjort ett köpcenter på flera timmar så blir det ingen start härpåförlossningen såkan ni ju ge er på att jag kommer ha grymt ont ändå efter min shoppingrunda.
Hej!
jag har fått veta genomen väninna till Snuttenuttan att de fått & allt gått bra,men sedan så ville de spara på mer nyheter tills de själva får säga det!!!
Undrar så hur det gått för Weiring oxå & Villa Villekulla & vilka fler va det som va på G?
Smög in hos Linda& Fredde & hämtade listan:
Bebisar som ska komma!!
15/2: villblifler
17/2: snöfall
20/2: Nattvinge
21/2: Linda å Fredde, Malinz81, Ellynil
22/2: selmas, Lajban
23/2: Caza, cast77, majja, Bellis555
24/2: Kanske en Saga
25/2: Harley, Snuttgurka
26/2: Kasper, hild
27/2: Terran, frutti
28/2: axxette, nattisen, ceciliaa, Weiring
3/3: morotsjos
Bebisar som är födda!!
31/1: skånenettan (bf 15/2), POJKE - 50cm 3090g
4/2: Anniqa (bf 13/2), FLICKA - 48cm 3250g
4/2: Angelbabe (bf 18/2), FLICKA - *väntar på info*
6/2: kidA (bf 17/2), POJKE - 52cm 4090g
17/2: SnutteNuttan (20/2), *väntar på info*
Jag skrev ett görlångt inlägg & så blev det databasfel
Har sovit dåligt inatt & tagit igen det nu påförmiddagen & missat allt vad OS & Medaljer heter.Börjar bli förkyld igen &är totalt orkeslös igen. Shoppingen & färdknäppen igår gjorde ingen nytta så nu får jag väl ut & skotta & hoppas på under idag istället. Orkar inte vänta mer fastän jag trots allt har några dagar kvar. Kul att höra att andra somär beräknade efter mig som får värkar & måste åka in med nedstämmande för en annan som vill oxå
Behöver mycket Love, Peace and understanding nu den sista tiden!