• Selmas

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Hejsan alla!
    Tack för länken i gästboken till denna tråden.
    Nu är jag arbetssökande med start idag,men jag har ju fullt upp med sonen på 16 månader så det hinns inte med så mycket här inne ändå tyvärr. Var hos BM idag & då vart det konstaterat att jag har svamp samt äggvita iurinen. Vet inte vbad det tyder på men BM sa attdet kunde bero på svampinfektionen kanske. Har aldrig haft det med de andra tre så vi får se hur detta går.

• Selmas

Jag längtar oxå så väldans till slutet av februari. Har nu 60 dagar kvar. Bf den 22/2

• Selmas

Nu har jag lagt in ny magbild. Syns verkligen att den växt nu på 3 veckormåste jag säga själv & det känns oxå att man nu bara har 48 dagar kvar...
    Igår så hade jag rejäla sammandragningar i över 1 timme. De gjorde verkligen ont & det drog som bara den i ryggslutet. Jag tog två Alvedon & de släppte som tur var, men nu märks det att det faktiskt inte är så långt kvar till det är dax.
    Jag längtar så & det vet jag ju att ni andra oxå gör.

• Selmas

Måste ju tillägga oxå att vi boar för fullt här hemma inför födseln. Kompå idag att det enda somvi saknar nu är en ny madrass till spjälsängen samt lite miniblöjor. Mannen sa just att han känner av bobyggarinstinkten själv oxå för han kan tänka sig att fixa hemma & tapetsera mm. Lite kul är det när de erkänner sådant oxå.
    Tyvärr har vi bara stora enorma projekt som behöver göras så det är ingen ide att påbörja det nu.

Köket: Byta ut spis, fläk,t ugn, kakla om, byta diskbänk mm
    Sovrum; Tapetsera om, sätta igen en dörr, byta ut garderoberna mm
    Tvättstugan; Ordna en garderob till där det tidigare va dörr in till sovrummet, möblera om för att få bättre utrymmen & plats för att förvara en syskonvagn där istället för i vardagsrummet.

Lite mycket att hinna med & göra på dessa 48 dagar samt jobba heltid oxå

• Selmas

Julius här då somutlovat finns nu en ny magbildfrån v 35+0 i mitt galleri. Ska till BMimorgon bitti så därefter finns det mer att läsa om. Tycker inte det hänt så mycket på de senaste två veckorna.

• Selmas

Har nu lagt in ny magbild! Vad tycks? Hänt något eller? Tycker magen blivit kompaktare.

• Selmas

Nu så! Välkomna in & kika på sängen!!!

• selmas

Nu är namnbytet klar! Julius blivande lillasysters krypin har ändrats från Gullivers resa till Selmas.

Bara så ni vet så kan man ändra namnet i nya betaversionen för 30:-

• selmas

Det verkar som om det måste vara hon!!!
    Har hon bara smitit iväg då utan att varsko oss om vad som va på G!!!???
    Hon hade ju bäddat med rent & fasade ju för att vattnet skulle gå & det kanske blev så!

• selmas

Jag smsa in & betalade 30:- Fick en kod tillbaka & fick därefter välja namn & lämna en kod & sen vart det klart!!!!

Inte roligt att ha ett krypin med en grabbs namn påsomjag hade förut Gullivers resa när det nu ska bli en Selma!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!