BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Har fått lov att lägga in denna länken från SnutteNuttan:
beta.familjeliv.se/hem/snuttenuttan/galleri.php
Har fått lov att lägga in denna länken från SnutteNuttan:
beta.familjeliv.se/hem/snuttenuttan/galleri.php
Vad jag kunde se så tror jag att det blev en liten pojke va?! Eller vad tror ni andra?
villblifler: Önskar dig lyckatill imorgon! Ja jag sträcker upp handen & vill vara en av dom som står näst på tur att föda barn!!!
Har ni missat att jag länkade in i SnutteNuttans krypin för där finnsdet bilder på deras BUS!!!!
Grattis SnutteNuttan till din lille Hugo!
Jag är en liten detektiv så jag följde bara några spår till dina vänner & vips så fick jag lite news...
Linda& Fredde: Kul att man kan inspirera någon annan tillinhandling. Vad blev det för mysdress? Sammasommig kanske. H&M byxa & jacka i beige plysch köpte ju jagi stl XL De va ju mini i stl.
Någon som hört något från min kompis Malinz81 i helgen? Undrar omhon oxå snusar bebis tro!?
Får starta mina efterforskningar där oxå tror jag.
Själv så har jag nog kanske lite ont nu på morgonen mot vad jag haft förut så kanske kanske det är något på G iallafall. Vi får avvakta & se vad som händer under dagen idag...
Ellinyl: Wow vad kul för er att det är på G på riktigt!!! Har väl vattnet gått så är det ju ingen tvekan!!! Värre för en annan som inte vet utan måste tänka & kännaefter omdet är något annorlunda motinnan & är osäker påläget. Ska iallafall skicka gubben till jobbet nu så får vi se hur dagen blir idag. Har redan varit på toa 1 gång & gjort nr 2 & de andra har ju startat på det viset oxå så vifår vänta & se...
Lycka till nu!
Kram snart en mamma till kanske!!!!
morotsjos: Du är väl den ende som jag skulle önska skulle få vattenavgång eller värkar före mig så är det så så kan jag gärna vänta på dig istället!!!
Själv så tycker jag trots att jag fått barn innan att det ärsvårt att veta vad somär vad. Kännsju lite annorlundaän annars såkanske kanske,men jag är väldigt osäker. Kanske läckte jag lite i morse för det va något somrann efter ena benet,men ändå så tror jag det inte fördet har inte varit mer sedan dess, men det kanske hördeihop med att en ev slempropp gick kanske. Har sd med 7-10 min mellanrum & ska lämna sonen på dagis om 1½ timme såvi får se vad somsker under dagen. Håll tummarna att det blir inomkort iallafall. Vore kulmed ett måndags eller tisdags barn för de andra är födda på onsdag,torsdag & fredag!
När jag väntade nr 2 & hade haft regelbundna värkar 3 v innan med 4 min emellan iflera timmar så kollade hon faktiskt omjag va öppen, men dottern behagade inte komma förrän dagen före bf iallafall så det gav falska förhoppningar & veta att jag va öppen då
Fortfarande samma härliga känsla med sd vart 7:eminut & än så är de ok & inte så onda,men iallafall regelbundna. Hoppas verkligen att de ger resultat ju längre de pågår...
Trots att jag har erfarenhet så kännsdet lite osäkert ändå om det är på riktigt eller omdet luras. Vågar liksom inte tro att det är sant förrän det börjar göra riktigt ont!!!
Tur man har er härpå FL att språka med om allt!!! Villjuinte oroa andra i ens direkta närhet med vad man tror ärpå G än. Särskiltinte morfar somska vara barnvakt