BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Jag har oxå gått ner mycket påkort tid från 99 till 88, men nu är det nog stopp snart för jag äter massor med godis & semlor varje dag & då enbart dessa underbara med vanilj i!!!
Jag har oxå gått ner mycket påkort tid från 99 till 88, men nu är det nog stopp snart för jag äter massor med godis & semlor varje dag & då enbart dessa underbara med vanilj i!!!
Grattis fruL!!!!
Lycka till med lilla Greta, hon va nästan exakt lika stor som Selma.
Grattis till Tokmaja på födelsedagen oxå!
FruL: Selma vägde som minst andra dygnet tror jag 3345 gr innan hon vände och gick upp igen på tredje dygnet till 3445gr nu 8 dagar vägde hon 3560gr.
FruL: Lika vikt för de båda tjejerna då ser jag. Ska bli kul att följa de bådas kurvor & se vem som har mest grädde!!!
Jag åt kyckling & potatissallad igår kväll & det fick hela familjen lida för inatt när den blev sömnlös några timmar pga orolig Selma-mage!!!
Grattis hild!!!
Jag måste kolla med nattvinge för jag tror att hon oxå fått!!!
Hej,
skönt med en FL-fri dag, eller???
Vi har iaf varit på BVC idag igen och nu har Selma gått upp till 3790g hela 170g över födelsevikten. +200g på en vecka -- duktig flicka!
Tur ändå att FL var igång när Snuttgurka åkte in så vi vet vart hon tagit vägen.
Wow jag hejar på Linda & Fredde nu så GO Rolle Go & kom ut nu själv!!!
Elias Mom Kul att du oxå bytt nick nu!
Är det många som blivit Plusare? Är det värt det?
Jag som omföderska fick prova hinnsvepning på förra graviditeten, men det gjorde ingen nytta utan de tog hål på vattnet två dagar senare & blev på så vis igångsatt.