BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Nehej, man får klicka sig till den 20/2 då...
Nehej, man får klicka sig till den 20/2 då...
Godmorgon! Och jo, nog är han söööt! Ellinyls Oskar var det väl...
Snuttgurka, min propp kom på nr 2, men på nr 1 var det inget jag såg så det kan gott starta utan. Selmas kom väl rätt långt in i arbetet tyckte jag mej läsa..
Snöfall, jag har inte fått tid föe igångsättning, men ska in på koll så att det inte blir torrt därinne. Vill gärna sättas igång då det gick skitfort när ettan sattes igång. Tvåan kom självmant, gick rätt fort där med..
Föresten så blev du ordinerad färdknäpp?
Jag testa igårkväll och fick mååånga sammandragningar inatt , som jag vakna av.. Så om man orka på ikväll igen Kanske, kanske kunde det sparka igång om det ändå är dags tänker jag.. För nu på morgonen är det lungt igen
Ett par vi känner igen fick en liten son i bilen på alla hjärtans dag, så bli igångsatt och vara på plats känns som ett bra option... Maken är lite orolig, jag ser det men han vill ju inte att jag ska märka.. Men nog ser jag oron när jag får ons sd på nätterna.. Han vet väl att jag är snabb och är ju första med mej så X:et har väl skrämt upp honom..
Med kommentarer som att -Haha, nu bor ni ju ÄNNU längre från BB!
Idag BM igen!! Nyfiken är jag på hur jag mår
Oron i hans ögon när jag får onda sammandragningar på nätterna.. Ska det ju stå..
Ingen mjölk!! Så ledsen jag blir då.. Och fiskbullar.. Hm, kanske kan släpa sin "lilla" smidiga kropp till en kafeteria Haha...
Är väl bara att vänja sig.
Oj, jösses.. Nån som såg förlossningsklininken igårkväll? Jag spela in och såg det nu. Men hade nog mått bättre om jag struntat i det (Repris ikväll 23.30 tror jag)
Får ju ont i hela magen! Och vätskebrist när jag rensar tårkanalerna
Nej, ingen fylla i närheten av min lilla älskling.. Nån kan ju tappa, snubbla eller nåt.. Klart maken får ta EN öl, men ja..
Jag vill ha bäbis!!! Fast jag ska inte gnälla.. Är morotsjos tur nu tycker jag. Ingen chans för igånsättning tidigare där? Jag menar för att vara human? Eller ska man hålla på resurserna kanske
Föresten imorse fick mina tre se en snutt från hur det går till på BB, var på morgon bollibompa, barnkanalen. Kul att de visar sånt, och barnvänligt då Bara en gravid mamma och sen klipp till en ren och fin bebis Så går det till! Lagom innan skolan.
Inte som 4 fakta där inte
Nu ska jag göra mej klar för bm och visa barnvakten var barnen finns att hämta
"Drömmer om att höra - Du är öppen 5cm! Åk och föd barn" I Wish....
Hej.. Tillbaka från bm-besöket.. Som var kl 14.00 idag
Det såg bra ut till en början då, då.. Måttet 38cm inget högre än sist. Hb 122, bra! Tryck, bra.. Huvet sjunkit ner, men bara ru ändå.
Så kom vi till lilla hjärtat då, 170-190!! Gaahhh, och inte sjönk det när bm satte en ctg-kurva heller .. Ringde till förlossningen och de sa bara att vi skulle in..
Så vi fick åka hem och packa oss till förlossningen. Hann ju tänka massor, stressad? Igångsättning? Om illa, snitt?? Livrädd.. Men rätt cool ändå..
Kom in och en ny kurva sattes, visar då 180 igen en stund och sen sjunker det sakta.. Accelerationer är ju okej
Usch, lättnad att allt var okej, hoppas att det är på G och därför är lillen såhär Kurvan gick sen från 140-150 och sen lite upp och ner. Det är ju okej
Sen registrerades ju min förvärkar ju Så hon såg att det är starka förvärkar jag har och då gick hjärtljuden upp och ner under dom... Så en ynka chans finns ju att vi får åka snart igen
Men nu är vi hemma och är så trötta och slut i huvet, skrämd känner jag mej..
Men de små söta vagnarna där vill jag ju gärna låna en och fylla snart!!!
Godkväll, nu ska jag fixa sånt som jag insåg bara MÅSTE fixas innan...
Kram på alla blivande mammor!
Snuttgurka Hejar på dej!!!
Mina förvärkar tar oxå i, de har inte lagt av sen förlossningen så jag hoppas med
Men ska försöka slappna av och sova... För just ikväll har jag ärligt talat ingen lust...
Mmmm, en underbar natts sömn var nog vad jag behövde!
För hemma är vi!! Tillochmed maken försov sig
Min buse rulla nog flara varv igår, så de fick leta hjärtljuden rejält, gick ju i 190 kan man säga
Detta med värkar.. Fråga ju på förlossningen igår när jag ska in, hur ska jag veta?? Då vi har 9mil och halt så vill man ju åka i tid...
Hon sa att förvärkar kan va nog så jobbiga och onda, svårt att veta. Mina registrerades ju som rejäla, men de var ju bara förv. Hon sa att man ofta känner i kroppen att det lixom händer saker, att det inte är riktigt som vanliga och att de ju inte ger med sig vad man än gör..
Sen blir de ju starkare med.. Förvärkarna är som sagt bara träning, och de öppnar ju inte nåt. Och de är ofta oregelbundna, kommer regelbundet ett tag och sen stannar av..
Tja, man får väl gå på magkänslan då tänkte jag
Idag fick jag en tid till samma läkare som bedömde igår på måndag, för att kolla vatten och sånt, då vill jag att de kollar allt! Så liten mår prima! Kanske är bra att det är samma... Då vet han ju att det varit drygt..
Men min bm verkar inte tro att vi är hemma då. Och nu kom en sån sittastillförvärk! De är grymma och hårda Mera för nu är jag utvilad!!!
Tackar för alla som hejar på oss!
Klart vi ska ha guld!!!!
Satt och åt en burgare igår kväll efter förlossningsbesöket och jag lovar att alla på Burger King såg på Curlingfinalen, när OS bytte kanal Nästan skrek folk åt den stackars tjejen -Byt kanal, fort!!!
Härligt att se folk så intresserade!! Och härligt med ett Curlingguld, alla damer hävdar sig iår
Nu ska jag gå på stan...
Jag är här... Har ju min lilla tjej som fyller 6 år idag på min bf, så jag har lite att stå i om jag lyser med min frånvaro så är det nog bara det...
Imorgon har vi mera kalas då! Så då är jag med borta säkert, och förmodligen inga barn i sikte.. Längtar dock.. Vill ha.. Speciellt när jag idag smög runt och kika på de små kläderna igen.. Och önskade att jag skulle veta vad jag ska köpa