Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Linalus, vet inte om det är ett tecken.. Jag har haft massor av förvärkar och sammandragningar sen v 13... Så jag ser ju det som ett tecken att allt inte är som vanligt..

Intimt, men jag måste få berätta för nån!!! Resten av min slemmis kom, huga stor och otäck! Nu vill jag ha ONT!!! Då drar vi på studs, för jag var ju snabb sist Men kan ju ta flera dagar..

Har alltså inte en förvärk! Underligt då jag brukar haft massor nu, jag har fixat tvätten och burit på tunga korgen och massa sånt... Borde ju fått nån Nån annan som fått lugnet före stormen?

• 4barnsMom

morotsjos!!! Grattis!!! Tror ju inte du kommer hem igen. Nästan tårögd, för nu ÄR det din tur!!!

Lycka Till massor!!

• 4barnsMom

Molvärk och strålande ner i ljumsken är bra! Det har jag med.. Sen kommer det nån värk och så inge mera... Går ju timme mellan sisådär..

Maken kom hem och är så förväntansfull Fråga om jag var redo att åka? Jag har packat och staplat innanför dörren utifall att.. Nu ska jag med försöka sova lite, vaknar väl besviken imorgon som alla mornar känns det som...

• 4barnsMom

Jo, jag är med kvar.. Fortsätter att undra var mina berömda förvärkar är. Hoho? Jag brukar ju få bara av att stiga ur sängen ju Men idag helt lungt, vakna av några inatt, med timmar mellan.

Och slemmisen kommer i omgångar, nu är de rosa och fina istället, inte som igår, Huga!

Så hild, vi får vänta en stund till! Men du har ju värkar iallafall Mer än vad jag har

Hoppas och tror att morotsjos snusar bebisAR nu va?

• 4barnsMom

Stort Grattis till axxette, Cast77 och buffa!! Jag är här och bara är... Buhuhu.. Inga värkar att tala om..

Släpa ut maken på en promenad, han fick hålla i mej flera gånger var jag på väg att drutta på ändan, så vi gick hem

Sen är det ett väldans oväder här så jag skulle hälsa på mina barn hos mor och far idag.. Blev förbjuden ut och åka av både mina föräldrar och maken

Så nu sitter jag bara här och vill ha ont!! Blir definitivt ett marsbarn, vill nog inte ens ha ett feb, hinner inte nu..

Fast min första tog åsså bara 3,5 timme.. Så vem vet?

• 4barnsMom

Lugn snuttgurka, jag är här med dej Vi kan klampa in i Mars ihop!

• 4barnsMom

Jag har ett litet problem med liten... Jag är inte så hysterisk.. Men, men.. Liten vill inte röra på sig, bara sova gott. Rör sig när jag puttar, men inte annars. Blir väl lite sur då, men då vet jag ju att den är okej

Är jag vimsig eller har jag läst att det kan va ett tecken på att det är på G? För jag tror sonen var lika.. Ändå känns det inge kul att det är såå lungt.

Flera??

• 4barnsMom

Hmm, jo trångt är det nog. Men här var röj senast igår morse Sen bara inget, men allt är nog okej, för jag kan ju reta liten Känns bara olustigt... Men vi mammor är ju till för att oroa oss

• 4barnsMom

snöfall, 43 fulla veckor!! F-n vad taskigt... Här är det 42.. Ring och tala med bm om mini blir lugnare, allt för att påvisa att h*n behöver ut Jag har mått 39cm..

Jag funderar på att göra det imorgon om liten är lugn då med.. Får knappt igång h*n nu, sover hårt..

wow, fått 2 sammandragningar på raken! Är ju löjligt, jag som har massor annars...

Just nu är jag så anti allt! Tur barnen inte är hemma Och att det är desperate housewifes ikväll så jag får drömma mej bort..

Får man färdknäppa när slemmis har gått föresten? Om jag blir desperat och orkar vill säga Fast maken vägrar nog kanske...

• 4barnsMom

axxettes Olle kom i söndags 26 feb, lite info har vi där..
    Ellynil fick den 20 feb en liten Oskar 50cm lång och 3755gr. Tämk vad jag kan forska..

Hild! Jättekul, inatt/imorgon blir det nog bebis!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!